3.1.09

ΕΠΙΛΕΚΤΙΚΗ ΜΝΗΜΗ ΑΜΒΡΟΣΙΟΥ

Για ακόμη μια φορά ο Αμβρόσιος απογοητεύει τους πιστούς με τις αποφάσεις που λαμβάνει.

Όταν στριμώχνεται βέβαια παύει να θυμάται Οι κοινοί θνητοί όμως έχουν μνήμη ελέφαντα.

Διαβάστε πως συμπεριφέρθηκε μετά τον καταστροφικό σεισμό του 1995 στο Αίγιο στους κατοίκους ενός μικρού χωριού που του ζήτησαν μια μικρή έκταση που άνηκε στην Μονή Μεγάλου Σπηλαίου προκειμένου να μεταφερθεί το χωριό τους.

Στην θέση βέβαια αυτής της έκτασης σήμερα είναι το γνωστό πλέον στο πανελλήνιο για τις πολεοδομικές παραβάσεις Σήμαντρον.

Όλη η συνέχεια στη Zougla .gr.

Aigio.org

10 σχόλια:

Φώτης είπε...

Μετά τις κατευθυνόμενες δημοσιεύσεις στον τύπο υπέρ του, ο δεσπότης πηρε τα πάνω του κι αρχισε να μιλά πάλι για το Σήμαντρο λες και αθωώθηκε για τις παρανομίες του.
Χρειάζεται πάλι να τα φρεσκάρουμε φαίνεται.
http://mkka-clone.blogspot.com/

Ανώνυμος είπε...

Τα εμετικά (υπέρ) σχόλια συνεχίζονται στο μπλογκ του.
Δεν αντέχονται όμως!
Τα υπολοιπα (κατά)σβήνονται, μάλλον δεν φανερώνονται καθόλου.
Εξ ιδίας πείρας.
Όλα πρέπει να είναι θετικά.

Ανώνυμος είπε...

Σοβαρές καταγγελίες για τον Αμβρόσιο



Απο τοhttp://agiooros.freeforums.org/topic-t2529.html#7697


Η ΑΓΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΠΑΝΑΓΙΑΣ
antonios
Site Admin


Συμμετάσχουν: 08 Ιαν 08
Δημοσιεύσεις: 4797

Δημοσιεύθηκε: Σαβ Ιαν 03, 2009 11:31 am Θέμα δημοσίευσης: Σοβαρές καταγγελίες για τον Αμβρόσιο

--------------------------------------------------------------------------------

Σοβαρές καταγγελίες για τον Αμβρόσιο


_________________

alexandros
Απλό Μέλος


Συμμετάσχουν: 13 Δεκ 08
Δημοσιεύσεις: 115

Δημοσιεύθηκε: Δευ Ιαν 05, 2009 4:58 am Θέμα δημοσίευσης:

--------------------------------------------------------------------------------

Αυτός είναι ο Καλαβρυτων ΑΜΒΡΟΣΙΟΣ.
Χθες εστειλα στην ιστοσελιδα του ένα μικρο κειμενακι και περιμενα να το δημισιευση. Αλλοίμονο! Ανεφερα το ονομα ΣΗΜΑΤΗΣ που τον αφωρισε ο κυριος Αμβροσιος!!! Διοτι απλά ο κυριος Σηματης διαμαρτυρηθηκε εναντιον του που ειχε αποφασισει να δωση ένα ορθοδοξο ναο στους ….λυκους τους Παπικούς!!!
Εγηραψα ότι θελω διαλογο μαζι του, αλλά εκείνος δεν τον θελει, ως αποδεικνυεται γιατι το θέμα κανει ΤΖΙΖ.
Λοιπόν, για να δητε ποιος είναι ο Αμβροσιος, θα δωσω συνεχεια.
Σήμερα εστειλα δυο φορες ένα άλλο κειμενο, το παρακάτω. Για να δουμε….



Όπως βλεπετε, φιλοι μου, ημουνα …προφητικος.
Το κειμενο που σας εστειλα χθες, δεν έγινε δεκτο από τον οικοδεσποτη αυτου του ιστολογιου γιατι κανει ΤΖΙΖ.
Ως φαινεται ο οικοδεσποτης του φοβαται μηπως ….σας χαλασω την εικόνα του.
Γι αυτό σας ειπα ότι όλοι μας εχουμε γυρω μας ΧΟΥΝΤΕΣ που δεν τολμανε να αφησουν ανοικτές τις πορτες τους για να μας ….φιλοξενησουν.
Μολις ο Αμβροσιος ειδε το ονομα ΣΗΜΑΤΗΣ ….λακισε και κλωτσησε αγρια!!!
Αυτός είναι ο ψευδοαντιπαπιστης και ψευδοοικουμενιστης Αμβροσιος ο Καλαβρυτων. Έχει κοτσια ο …γενναιος να συνδιαλεχθη μαζι μας; Δεν το βλέπω!!!

Μικρός Αλεξανδρος ο Μακεδων.

Επιστροφή στην κορυφή


alexandros
Απλό Μέλος


Συμμετάσχουν: 13 Δεκ 08
Δημοσιεύσεις: 115

Δημοσιεύθηκε: Δευ Ιαν 05, 2009 7:24 pm Θέμα δημοσίευσης:

--------------------------------------------------------------------------------

Πατερ Αμβροσιε Την ευχη του Χριστου να εχουμε όλοι μας.

1.Χασατε βλέπω την ψυχραιμια σας και απειλειτε δικαστηρια.
Μα καλα πριν πω οτιδηποτε για σας, - μονο για τα αυτονοητα μιλησα – και εσεις συγχυσθηκατε;

2.Βλεπετε, πατερ «α γ ι ε» , ψευδη, υβρεις και συκοφαντιες. Απορω, που τα ειδατε όλα αυτά; Η Αληθειες, αυτές τις προσωνυμιες εχουν για σας;
Ετσι προσπαθειτε να αποδειξετε ότι εσεις δεν ειστε μικρος, όπως εγω, - διαλεξα τον τιτλο Αλεξανδρος ο Μικρός και τον κανατε λογοπαιγνιο- αλλά εσεις ειστε Μεγάλος.
Ούτε μικροψυχος όπως εγω, αλλά μεγαλοψυχος. Η δικη σας λογικη ετσι ερμηνευει τα πράγματα. Δεσποτικα. Γι αυτό και , αστυνομικω τω τροπω, απειλειτε. Δεν εχετε ούτε το θαρρος, ούτε τη δυναμι να συνομιλησετε μαζι μου. Η δικη σας «χωρα», έχει ιδιομορφο καθεστως «δημοκρατιας». Αβδουλχαμιτικο. Εγώ σας ξερω. Ας τα βλεπουν, οι κολακες και οι εγκωμιασται σας, για να δουν ποιον κολακευουν και ποιον εγκωμιαζουν!!!

3. Αφηστε τις ταπεινολογιες, αγιε πατερ, εμενα δεν με πειθετε. Σας αρεσουν τα εγκωμια και οι επαινοι, αφού σε εκείνους που σας τα αποδιδουν, όχι μονο δεν τους αποβαλετε, αλλά τους τα καταχωρειτε στην ιστοσελιδα σας ευχαριστα και μεγαλοκαρδα. Ας είναι και ανωνυμοι. Ενώ εμενα που δεν σας παραχωρησα ευθυς εξ αρχης ευσημα για το παρελθον σας, αφού με αποβαλατε αγενο-ευγενως, δανειζεσθε όσα εσεις θέλετε, για να με απαντησετε. Είναι πονηρα, η εν τη πραξει, λογικη σας, πατερ, δεσποτα και αυθεντα.

4. Πιστευετε ότι το καθεστως του Σεραφείμ δεν ήταν σαπιο; Τι ήταν; Ο χρυσους αιων της Εκκλησιας; Το καθεστως του, λέγω, γι αυτό μιλησα εγω και όχι για τον ιδιο, όπως το θέλετε εσεις, αν και στα τελευταια του και ο ίδιος σαν σαπιος φαινονταν, ειχε …καταμαυρισει !!! Αυτός δεν σας εξελεξε δεσποτη; Μήπως κανω λαθος; Έχει γραφτει η ιστορία σας. Και δεν μυριζει αρωμα.
Και για το παρομοιο καθεστως του Χριστοδούλου τα ιδια ειπα. Με εκεινον στα φιλοπαπικα και σε αλλα πολλά, εισαστε ομοφρονες και ομοχνωτοι. Γι αυτό δεν θα μας «τουμπαρετε» με τον οψιμο …αντιπαπισμο σας!!!

5. Και ποιος σας γνωριζε εκει στο Αιγιο; Πως, λοιπόν, ανεβηκατε στο σβερκο αυτου του λαου; Μα, με το στανιο; Με το ετσι θελω! Ούτε θεοπροβλητα, ούτε λαοπροβλητα. Καπως αλλοιως. Που δεν θελω να το πω.

6. Πως γνωριζετε πριν να με ακουσετε ότι θα σας υβρισω και θα σας συκοφαντησω και δεν επιτρεπετε την εισοδο μου στο ιστολογιο σας, εσεις ο κλειδοκρατορας του ;
Επαναλαμβανω, τους ανωνυμους κολακες σας πως δεχεσθε τις κολακειες τους, ενώ εμενα πριν καν αρχισω να γραφω, με αποπεμψατε;
Και πώς να βγαλουν οι αναγνωστες σας τα συμπερασματα τους, αφού δεν τους το επιτρεπετε ετσιθελικα; Μα, απλουστατα, δεν αντεχετε τον διαλογο.

Παντως,αν μου το επιτρεψετε, θα επανελθω δριμυτερος. Θα το αντεξετε; Αμφιβαλλω.
Ο Μικρός Αλεξανδρος ο Μακεδων.




Επιστροφή στην κορυφή


alexandros
Απλό Μέλος


Συμμετάσχουν: 13 Δεκ 08
Δημοσιεύσεις: 115

Δημοσιεύθηκε: Δευ Ιαν 05, 2009 8:47 pm Θέμα δημοσίευσης:

--------------------------------------------------------------------------------

Ο/Η ΣΤΟΧΑΖΟΜΑΙ και ΓΡΑΦΩ...... είπε...
ΣΤΟΝ ΑΓΑΠΗΤΟ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟ "ΤΟΝ ΜΙΚΡΟ"

Αγαπητέ, Αυτή είναι η τελευταία μου απάντηση στην αγάπη σας. Δεν έχω χρόνο για χάσιμο. Αν θέλετε να συνομιλήσουμε υπεύθυνα, εξέλθετε από την ανωνυμία. Ελάτε να τα πούμε διά ζώσης, αν το προτιμάτε. Έτσι κάνουν οι χριστιανοί. Έτσι συμπεριφέρονατι και οι γενναίοι. Παίρνουν επάνω τους την ευθύνη των πράξεών τους. Όσοι υβρίζουν, κρυπτόμενοι πίσω από την μάσκα της ανωνυμίας, αυτοί είναι .....
Κρατήστε την γνώμη σας για το πρόσωπό μου. Δικαίωμά σας είναι. Αλλά δεν είναι ιπποτικό να με υβρίζετε μέσα στο χώρο μου! Μεγαλώστε λιγάκι....
Καλή χρονιά και ευλογημένη. + Ο Κ & Αι Α



Πατερ Αμβροσιε. Μιλατε για τελευταια απαντησι. Μα δεν μου δωσατε καμμια απαντησι. Μονο απειλες.
Δεν είναι ευκολο να τα πουμε δια ζωσης. Στην ανδρεια Μακεδονια κατοικω. Επιμενετε να ζητατε το ονομα μου ενώ δεν το κανετε από τους ανωνυμους, που είναι σχεδον όλοι, κολακες και εγκωμιαστες σας. Δυο μετρα και δυο σταθμα εχετε, πατερουλη Αθανασιε; Αυτό σας επιτασσει η ηθική σας;
Μεσω της ιστοσελιδας σας συνομιλειτε με όλους. Για μενα γιατι δεν το επιθυμειτε; Μονο να καυχιεστε ότι ειστε δημοκρατης θέλετε; Και για τους …..κολακευτας σας πως εχετε χρονο για χασιμο, ενώ για μενα όχι;
Παλι μιλατε για …..υβρεις. Καλα το λετε το παραμυθι. Νομιζετε ότι το χαφτουμε; Ε, όχι, Θαναση. Εδώ και τώρα διαλογο, αν θέλετε. Δημόσια. Και παλληκαρισια. Να δουν και οι άλλοι τον ψευδοπαλληκαρισμο σας.
Οι ξιφομαχοι παλευουν στα Αλωνια. Αν τολματε, ανοιξτε την ιστοσελιδα σας για να συνομιλησουμε, ίσως και να λογομαχισουμε. Τα περισσοτερα θα αφορουν το προσωπο σας.
Είναι σιγουρο ότι εσεις θέλετε να τα μαθετε, αλλά φοβαστε την φθορα που θα υποστητε στους κολακες και εγκωμιαστες σας. Σας κατανοω. Αλλά βγητε να το πητε. Έτσι κανουν οι γενναιοι, δεν το γνωριζετε;
Καλη χρονια και καλη μετανοια και φωτισμο. Και σε σας πατερ τεως Αθανασιε. Θα επανελθω. Ο Μικρός Αλεξανδρος ο Μακεδων.


Επιστροφή στην κορυφή


saint118
Τακτικό μέλος


Συμμετάσχουν: 28 Μάϊ 08
Δημοσιεύσεις: 168

Δημοσιεύθηκε: Δευ Ιαν 05, 2009 10:58 pm Θέμα δημοσίευσης:

--------------------------------------------------------------------------------

Αντί να κάτσει να κάνει κύρηγμα στον Άμβωνα μπαίνει στο ίντερνετ και περνάει πολιτικές και άλλες θέσεις του στον κοσμάκι που διψάει να ακούει για θεό.Καθοδηγεί και απειλεί όλη την Σύνοδο μονίμως και φέρεται ως κοινώς κοσμικός.Για αυτό τα τσεπώνει;για να μας χειραγωγεί και να μοιράζει μυνήσεις;NTΡΟΠΗ TOY

Επιστροφή στην κορυφή


antonios
Site Admin


Συμμετάσχουν: 08 Ιαν 08
Δημοσιεύσεις: 4797

Δημοσιεύθηκε: Δευ Ιαν 05, 2009 11:10 pm Θέμα δημοσίευσης:

--------------------------------------------------------------------------------

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΤΟΝ ΑΠΟΣΤΟΛΕΑ ΤΟΥ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΚΕΙΜΕΝΟΥ

Απίστευτοι χαρακτηρισμοί Αμβρόσιου

για το νυν Αρχιεπίσκοπο

Είδα στο μπλόγκ σας την ανάρτηση «Σοβαρές καταγγελίες για τον Αμβρόσιο» και στέλνω το παρακάτω κείμενο (Υπ όψιν και για «Μικρός Αλεξανδρος ο Μακεδων».

Πρόκειται για μια Επιστολή του Αιγιαλείας Αμβρόσιου με «απίστευτους» χαρακτηρισμούς για τον νυν Αρχιεπίσκοπο Ιερώνυμο από την θρησκ. Αθην. εφημερίδα «ΟΡΘΟΔΟΞ. ΤΥΠΟΣ», αριθ. φύλ. 1240, 19/9/1997, σελίδα 6η. Κι όμως ο κ. Αμβρόσιος ήταν πρώτος-πρώτος στην ενθρόνιση του νέου Αρχιεπισκόπου και στο ιστολόγιό του εκθείαζε κολακευτικά, αυτόν που πριν 10 χρόνια έβριζε! Στη συνέχεια, άρχισε πάλι τον κλεφτοπόλεμο εναντίον του.

Σήμερα στο μπλόγκ του (http://mkka.blogspot.com) κατατάσσει τον Αρχιεπίσκοπο πολιτικά στον αριστερό χώρο, ασφαλώς για να τον πλήξη. Τόση συνέπεια και αδελφοσύνη! Διαβάστε τι γράφει: «Μόνο ο Αρχιεπίσκοπός μας διαπίστωσε ότι οι αριστεροί είναι πιό θρήσκοι από τους δεξιούς. Με τον τρόπο αυτό όμως αυτοπροσδιορίστηκε!».

Να όμως και το δημοσίευμα στον «Ορθοδοξ. Τύπο»:

«Ο Μητροπολίτης Καλαβρύτων και Αιγιαλείας έδωσε στη δημοσιότητα επιστολή, που την έστειλε στον συνάδελφό του Μητροπολίτη Θηβών Ιερώνυμο. Στην επιστολή αυτή περιέχονται σκληρότατες κρίσεις για τον κ. Ιερώνυμο. Μεταξύ άλλων γράφεται: “Αλήθεια, πώς κατώρθωσες και έκρυβες ένα τόσον απαίσιον χαρακτήρα όλα αυτά τα χρόνια; Έχεις γίνει αγνώριστος! Κάτω από ένα προσωπείον, με πολλήν τέχνην πράγματι, έκρυβες ένα μοχθηρόν πρόσωπον και ένα αδίστακτον χαρακτήρα! Δοξάζω τον Θεόν, διότι με ηξίωσε εγκαίρως να εννοήσω τι έκρυβες μέσα εις την ψυ-χήν σου και να σου το δηλώσω ευθαρσώς με την από 24.7.1995 επιστολήν μου… Όταν ένας Ιεράρχης ψεύδεται, συκοφαντή, συλλαμβάνεται επί κλοπή πνευματικής ιδιοκτησίας, νέμεται την Εξουσίαν, δέχεται αντιπαροχάς από τους επενδυτάς, πραγμα-τοποιεί κρουαζιέρας μαζί των, υποκρίνεται, ωθεί εις πλαστο-γραφίας, συνομολογεί χαριστικάς συμβάσεις, χωρίζει τους Αρχιερείς εις ημετέρους και μη, διορίζει τα μέλη Επιτροπών κατά βούλησιν, αναθέτει εις ταύτα άνευ διαγωνισμού Μελέτας έργων της τάξεως των 4 δισεκατομμυρίων δρχμ., διασπαθίζει το χρήμα της Εκκλησίας και σκανδαλίζει τον Λαόν του Θεού εις τι διαφέρει από τους κοσμικούς ανθρώπους, οι οποίοι λατρεύουν το χρήμα και διοικούν τον τόπον χωρίς φόβον Θεού;”».
_________________
ΠΡΟΣΕΥΧΕΣΘΕ ΑΔΙΑΛΕΙΠΤΩΣ

Επιστροφή στην κορυφή


alexandros
Απλό Μέλος


Συμμετάσχουν: 13 Δεκ 08
Δημοσιεύσεις: 115

Δημοσιεύθηκε: Τρι Ιαν 06, 2009 5:29 am Θέμα δημοσίευσης:

--------------------------------------------------------------------------------

Αγαπητοι φιλοι

Ο Αμβροσιος, που επιλεχτηκε και χειροτονηθηκε από τον Σεραφείμ σαν μητροπολιτης Αιγιου ήταν αρχιγραμματεας, γραφιας δηλαδη, της «Σεπτης» παρακαλω, και «Ιερας» παρακαλω, Συνοδου των…. πονηρευομενων.
Έτσι γινονται σημερα οι δεσποταδες. Κυκλωνουν τα γραφεια της Ιερας Συνοδου χειροφιλουν και προσκυνουν με χιλιες μετανοιες την ημερα τους «σεπτους» αρχιερείς και προωθουνται στα υπατα αξιωματα
Ποσα χειροφιληματα εκανε ο κ. Αμβροσιος δεν γνωρίζω. Ο ίδιος ας μας το πη.
Η μηπως αποτελεί περιπτωσι και δεν χειροφιλησε κανεναν και προωθηθηκε από το …αγιο πνευμα; Θα περιμενουμε να δουμε τα πειστηρια.
Αιφνιδια δε και ξαφνικα, χωρις να τον περιμενουν, εμφανιζονται στην α΄ ή στην β΄ μητροπολι σαν μητροπολιτης της Ιερας μητροπολεως ταδε και αυτοανακηρυττονται ποιμεναρχες της, δηλαδη τσομπανηδες των λογικων ή των αλογων ή των αδιαφορων προβατων ή των προβατοειδων.
Και υστερα κομπορημονουν και καυχησιολογουν ΑΣΕΒΕΣΤΑΤΑ, ότι τους εξελεξε το Αγιο Πνευμα. Ποιο «αγιο» πνευμα; Το επουρανιο, το επιγειο ή το καταχθονιο;

Ουδείς, ούτε ο κ. Αμβροσιος Λενης, εισηγηθηκε ποτε να αλλαξη αυτό το φαυλο και διεφθαρμενο συστημα της εκλογής των επισκοπων και ετσι διαιωνιζεται μια αθλια και παναθλια καταστασι εκλογής των αρχιερεων, κατά το «υστερον επικρατησαν φαυλο συστημα», όπως λεει σχετικα ιερός πατηρ. Δεν το θελουν να αλλαξη, τους αρεσει ετσι όπως είναι, γιατι εξυπηρετει τις ….φαυλοτητες τους!!!
Και ετσι επιλεγουν αχρηστους ή ανικανους ή φθορους ανθρωπους και τους τοποθετουν στους επισκοπικους θρονους για να …θυσουν και να απωλεσουν ως λυκοι βαρεις μη φειδομενοι του ποιμνιου, για 50 ή και περισσοτερα χρονια, αφού οι άνθρωποι με την καλοζωϊα και την απουσια προβλημάτων, ζουν καλα και πολυχρονα.
Σπανια, σπανιοτατα να τους ξεφυγη κανενας καλος και να επιλεγη σε κανενα τυχερο επισκοπικό θρονο.

Έτσι δυστυχως έχει η καταστασι. Μήπως πρόκειται να αλλαξη; Μήπως βλέπουμε φως μπροστά μας;
Αθλιοτης, αθλιοτητων, τα πάντα διακατεχει η αθλιοτης!!!
Τι θα ειχε αραγε να μας πη ο απειλων και αφριζων κυριος Αμβροσιος Λενης, που κατοικοεδρευει στο Αιγιο; Ευχαριστως να τον ακουσουμε. Αλλά αμφιβαλλουμε.
Μονο απειλες στελλει, στους μη κολακευοντας αυτόν.

Επιστροφή στην κορυφή


alexandros
Απλό Μέλος


Συμμετάσχουν: 13 Δεκ 08
Δημοσιεύσεις: 115

Δημοσιεύθηκε: Τρι Ιαν 06, 2009 12:08 pm Θέμα δημοσίευσης:

--------------------------------------------------------------------------------

Ο/Η vasiliskos είπε...
Χρόνια πολλά και καλή χρόνια σε όλους.
Αφιερωμένο στο blogger με το ψευδώνυμο "Ο Μικρός Αλεξανδρος ο Μακεδων".
Σε μια από τις πολλές δύσκολες εκστρατείες διάδοσης πολιτισμού, ο Μέγας Αλέξανδρος συνέλαβε έναν συνώνυμο με αυτόν στρατιώτη ο οποίος δείλιαζε μπρος στο μέτωπο της επίθεσης. Καθώς η επίθεση τελείωσε ο Μ. Αλέξανδρος ζήτησε από τον στρατιώτη με το όνομα Αλέξανδρος να παρουσιαστεί εμπρός του και με λίγα λόγια του είπε ότι ή θα πολεμούσε στο εξής με γενναιότητα ή θα άλλαζε το όνομά του. Αγαπητέ μου, μάλλον δεν αξίζετε το όνομα (ψευδώνυμο) Αλέξανδρος...

5/1/2009 9:09 μμ

Ο/Η Ντινα είπε...
Ναι αγαπητέ μου vasiliske,έτσι ακριβώς είχε πεί,ή θα αλλάξεις το όνομά σου ή τη διαγωγή σου...Κάτι που εν πολλοίς ισχύει για εμάς τους χριστιανούς σήμερα,είμαστε χριστιανοί στα λόγια μόνο η εφαρμόζουμε έστω κάτι από όσα δίδαξε ο Χριστός ?Διαχρονικό και επίκαιρο το ερώτημα,χωρίς να διαφωνώ με όσα είπες στο συνομιλητή μας.Την ευχή Σας Σεβασμιώτατε !

5/1/2009 10:41 μμ

Επιστροφή στην κορυφή


saint118
Τακτικό μέλος


Συμμετάσχουν: 28 Μάϊ 08
Δημοσιεύσεις: 168

Δημοσιεύθηκε: Τρι Ιαν 06, 2009 12:18 pm Θέμα δημοσίευσης:

--------------------------------------------------------------------------------

alexandros έγραψε:

Ο/Η Ντινα είπε...
Ναι αγαπητέ μου vasiliske,έτσι ακριβώς είχε πεί,ή θα αλλάξεις το όνομά σου ή τη διαγωγή σου...Κάτι που εν πολλοίς ισχύει για εμάς τους χριστιανούς σήμερα,είμαστε χριστιανοί στα λόγια μόνο η εφαρμόζουμε έστω κάτι από όσα δίδαξε ο Χριστός ?Διαχρονικό και επίκαιρο το ερώτημα,χωρίς να διαφωνώ με όσα είπες στο συνομιλητή μας.Την ευχή Σας Σεβασμιώτατε !

5/1/2009 10:41 μμ
Nτίνα δεν πας να καθαρίσεις καμμια πατάτα;Ζητάς και την ευχή του χουντικού παπικού ψευτο ιντερνετ απόστολου;Διαγωγή να αλλάξεις εσύ κυράτσα άξεστη προσκυνήτρια όλων των κακόδοξων

Επιστροφή στην κορυφή


alexandros
Απλό Μέλος


Συμμετάσχουν: 13 Δεκ 08
Δημοσιεύσεις: 115

Δημοσιεύθηκε: Τρι Ιαν 06, 2009 12:35 pm Θέμα δημοσίευσης:

--------------------------------------------------------------------------------

Βλεπετε τα παραπανω; Είναι παρμενα από το μπλοκ του ΑΜΒΡΟΣΙΟΥ.
Ενώ αυτά που του στελνω εγω δεν τα βαζει για να δουν και αυτοί που τον κολακευουν τι του γραφω, αυτά που γραφουν οι ΑΝΩΝΥΜΟΙ υβριστες μου (έχει και αλλους), τα καταχωρει ευχαριστως.
Αυτός είναι ο ΑΜΒΡΟΣΙΟΣ ΛΕΝΗΣ, ο Σεραφειμικος μητροπολιτης Καλαβρυτων και Αιγιαλειας.
Η δημοκρατια στα μετρα του.
Πατερ ΑΜΒΡΟΣΙΕ (Θαναση), από σας δεν περιμενα και καλυτερη μεταχειρισι. Είναι αληθεια…Ότι είναι κανενας αυτό και δειχνει…

Υ.Γ. Ειδατε και την Κωνσταντινα μας; Αυτην, του Χριστοδουλου; Τώρα έγινε και του Αμβροσιου. Ως φαινεται ενταχθηκε στην γυναικεια αδελφοτητα της ΧΡΥΣΟΠΗΓΗΣ.

Ανώνυμος είπε...

Αρρωστάκι ο μακεδόνας!!!
Τι μαλακίες ειν'αυτές ρε φίλε μικρομέγαλε μακεδόνα.
Εντάξει η κριτική στον αμβρόσιο, αλλά να τον εγκαλούμε και γιατί έδωσε ναό σε χριστιανούς πάει πολύ. Οι ορθόδοξοι ναοί σε όλον τον κόσμο από που νομίζεις ότι προέρχονται ρε φίλε;
Παραχωρήσεις από τις τοπικές εκκλησίες είναι ρε μικρομέγαλε!!!
Εμείς δηλαδή να μην τους παραχωρήσουμε έναν τόπο λατρείας;

A.E. είπε...

Το θέμα παίρνει μεγάλη θεολογική ανάλυση για οσους ενδιαφέρονται.
Οι ναοί σε μας τουλάχιστον έχουν φτιαχτεί απο το υστέρημα του λαού και μόνο.
Για όσους δεν ενδιαφέρονται για τα θεολογικά , χοντρικά , δεν δινουμε τη γυναίκα μας σε όσους μας τη ζητάνε ,αλλά τους προτείνουμε να βρουν δική τους.

φιλικά A.E

Ανώνυμος είπε...

Αυτό που εγώ ξέρω αγαπητέ ΑΕ είναι ότι, ως μεταπτυχιακός φοιτητής, έχω παρακολουθήσει στην Αγγλία την λειτουργία της Αναστάσεως σε παραχωρηθέντα από την Αγγλικανική Εκκλησία Ι. Ναό. Μαζί με μένα και κάποιες εκατοντάδες μεταναστών Ελλήνων και Κυπρίων.
Αυτοί,καθώς φαίνεται, την γυναίκα τους την δίνουν και σε άλλους!!!
Εμείς συμφωνούμε να τους την παίρνουμε,αλλά όχι και να τους δώσουμε την δική μας!!!
Και εμείς συζητάμε για το αν θα παραχωρήσουμε έναν δικό μας Ναό για να προσευχηθούν οι συγγενείς όσων έχασαν άδικα την ζωή μας στον τόπο μας.
θεολογική ανάλυση!!! Πράξη αγάπης είναι καλέ μου ΑΕ, να'σαι σίγουρος ότι ο Θεός την εγκρίνεί.

Α.Ε. είπε...

Ούτε την δική τους θέλουμε, θα βρούμε καταδικιά μας.
Τίποτε επιπλέον.
φιλικά Α.Ε.

Ανώνυμος είπε...

Μέχρι πάντως να βρούμε την "κατάδικιά μας",μην λησμονείς ότι εκατοντάδες χιλιάδες ορθόδοξοι εκκλησιάζονται στις "κατάδικές τους".
Δεν ξέρω αν έχεις ποτέ βρεθεί στο εξωτερικό, έτσι ώστε να έχεις την δυνατότητα να κατανοήσεις τι σημαίνει αυτή η παραχώρηση για τους Έλληνες του εξωτερικού. ΤΕΡΑΣΤΙΟ κοινωνικό ΚΕΦΑΛΑΙΟ.-
Τουλάχιστον αγαπητέ ΑΕ ας παραδειγματιστούμε ...
Αυτά τα ολίγα, τα λέμε.

Α.Ε. είπε...

Απλά, όπως τα κόμματα ,οι ομάδες , οισύλλογοι έχουν τους κανόνες τους, έτσι και η Ορθόδοξη Εκκλησία έχει τους δικούς της κανόνες , όπου δεν επιτρέπεται η χρησιμοποίηση ενός ναού μας από διαφορετικού δόγματος κληρικούς ούτε να λειτουργήσουμε σε δικό τους ναό.
Κάποιος χώρος θα βρεθεί και στο εξωτερικό για την τέλεση των ακολουθιών, που δεν είναι απαραίτητο να είναι ναός.

Αλλά όταν δεν τα τηρούνε οι κληρικοί ,τι να πούμε εμείς;
Έτσι γίνονται όλα ίσωμα.
Δεν είσαι ο μόνος που τα πιστεύεις αυτά και με αυτή τη λογική έχεις δίκιο.

Ανώνυμος είπε...

Εντάξει αγαπητέ κατάλαβα, dura lex sed lex. Υπ'αυτήν την έννοια έχεις απόλυτο δίκιο.
Ωστόσο μπροστά στην ανθρώπινη ανάγκη, τον ανθρώπινο πόνο, νομίζω ότι οι Κανόνες πρέπει να ερμηνεύονται διασταλτικά.
Ευχαριστώ για τον γόνιμο και ανιδιοτελή διάλογο.