26.2.09

Ο ΑΓΩΝ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ

ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΑΠΟ http://apotixisi.blogspot.com/




Αίγιο, 19/2/2009
Προς την
Ι. Σύνοδον της Εκκλησίας της Ελλάδος
ΑΘΗΝΑ
mkka.blogspot.com του Μητροπολίτη Καλαβρύτων
Blog εκκλησιαστικής αληθείας και προβληματισμού
ή Blog πνευματικών σκουπιδιών, ύβρεων και αιρετικών θέσεων;

Οι Κανόνες της Εκκλησίας μας θέλουν τον Επίσκοπο να κηρύττει συνεχώς το λόγο του Θεού, εξαιρέτως δε κάθε Κυριακή. Ένας σύγχρονος τρόπος «κηρύγματος» είναι και αυτός που γίνεται με ηλεκτρονικά μέσα. Ο Μητροπολίτης κ. Αμβρόσιος, όμως, απενεργοποίησε την επίσημη εκκλησιαστική ιστοσελίδα της Ι. Μ. Καλαβρύτων, μέσα από την οποία θα μπορούσε να προσφέρει αυθεντικό κήρυγμα και νηφάλιο θεολογικό λόγο μ σύγχρονο τρόπο, και επικοινωνεί με το λαό μόνο μέσω του προσωπικού του blog, με τρόπο εκκοσμικευμένο και μη εκκλησιαστικό. Βέβαια, θα δικαιολογηθεί, πως με το blog του κηρύττει με περισσότερο άμεσο τρόπο το θείο λόγο. Γράφει σε κάποια από τις αναρτήσεις του blog του: «Από αύριο το Blog μας θα ασχολείται κυρίως με πνευματικά θέματα. Δεν θα λείπουν σχόλια σε εθνικά ή εκκλησιαστικά ζητήματα... Προεχόντως θέλουμε να κηρύσσεται ο λόγος του Θεού». Δυστυχώς, όμως, το όποιο «κήρυγμά» του είναι ανακατεμένο με …ακαθαρσίες, όπως θα διαπιστώσετε στη συνέχεια.

Το μεγαλύτερο πρόβλημα αυτού του τρόπου επικοινωνίας είναι -και το ήξερε πολύ καλά, το έμαθε δε καλύτερα μόλις το δημιούργησε- πως μόνο το αρχικό κείμενο κάθε θέματος είναι δικό του και άρα, μόνο αυτό μπορούσε να είναι θεολογικά προσεγμένο. Έτσι, η πλειονότητα από τα κείμενα του blog δεν είναι δικά του, (εκτός από λίγες παρεμβάσεις), αλλά είναι ανεξέλεγκτες απόψεις των επισκεπτών και φίλων του∙ οι οποίοι (μαζί με τους προβληματισμούς και γόνιμες απόψεις),

α) είτε τον εκθειάζουν και μεγαλύνουν, αυτός δε δέχεται τους επαίνους, ενώ αντίθετα, πολλούς από εκείνους που του κάνουν κριτική τους αποκλείει (όπως καταγγέλουν οι αποκλεισθέντες),

β) είτε κάποιοι (μέσω του blog) εκθέτουν ανόητες, υβριστικές, βλάσφημες και αιρετικές ακόμα απόψεις, χωρίς αυτός να τις ανασκευάσει (εκτός από ελάχιστες), ή να τις αποκλείει, όπως κάνει για όσους τον κριτικάρουν.

Μοιραίως, λοιπόν, το μπλόγκ του γίνεται (επιτρέπει να γίνεται) άμβων, από τον οποίο προφέρονται μαζί με αλήθειες και αηδείς πνευματικές ακαθαρσίες, ακόμα και …αιρετικό κήρυγμα!

Θα ισχυριστεί, ίσως, ότι αυτή είναι η δεοντολογία. Ποιός όμως, τον υποχρέωσε να κάνει αυτό το blog εις βάρος των ψυχών των πιστών; Και πώς να δεχθούμε, τυχόν τέτοια δικαιολογία, αφού ως οικοδεσπότης (όπως ισχυρίζεται) διαγράφει, κατά το δοκούν, κάποια απ’ αυτά τα σκουπίδια που γράφουν οι επισκέπτες του, άλλα όμως, τα αφήνει για να μολύνουν την ατμόσφαιρα; Δικαιολογείται κάπου λέγοντας: Δυστυχώς «δεν έχω χρόνον για να απαντώ στα σχόλια των αγαπητών μου επισκεπτών, τα οποία με προσοχήν διαβάζω...Η σιωπή μου δεν σημαίνει είτε αποδοχήν, είτε ανοχήν σε απόψεις. Μερικές θέσεις ευρίσκουν απάντηση από τη μεταξύ σας επικοινωνία».

Αν με προσοχή τα διαβάζει όλα, γιατί, έστω εκ των υστέρων, δεν αφαιρεί όλα τα βλάσφημα, και κυρίως τις αναρτήσεις 3-4 υβριστών, βωμολοχούντων και αιρετιζόντων;
Με τη δικαιολογία ότι δεν έχει χρόνο, αφήνει τους επισκέπτες του να διαλέξουν μόνοι τους το σωστό. Αν οι πιστοί είναι δυνατόν να γνωρίζουν το σωστό, τότε τι χρειάζεται ο καθοδηγητικός ρόλος ενός Επισκόπου; Ποιος άραγε είναι ο δικός του ο ρόλος;
Αλλά δεν είναι μόνο αυτό. Όταν ερωτάται ή προκαλείται να απαντήσει αυτός στους επισκέπτες του, οι απαντήσεις του δεν είναι πάντα θεολογικά ακριβείς, εφ’ όσον, όπως φαίνεται, χάριν της αμεσότητας απαντά πρόχειρα και χωρίς βαθύτερη έρευνα του θέματος.
Επιλέγω κάποια παραδείγματα εκκοσμικευμένων, βλάσφημων και αιρετικών καταχωρήσεων από το πλήθος των αποθηκευμένων στα εκατοντάδες θέματα του blog. Για μερικά και ο ίδιος ο οικοδεσπότης-Μητροπολίτης έδειξε να ενοχλείται, δέχτηκε δε και τις διαμαρτυρίες επισκεπτών του. Κάποια υβριστικά και ασυνάρτητα, αφού διαβάστηκαν πρώτα από κάποιους και καταγράφηκαν, τα έσβησε και εδήλωσε ότι θα αποκλείσει από το μπλόγκ, αυτούς που γράφουν βλάσφημα και ασυνάρτητα. Όμως, παραδόξως, τους ξανα-επιτρέπει να γράφουν και να παρέχουν, αντί τροφής πνευματικής, δηλητήριο, τους αποκαλεί «αγαπητούς» του, και το κυριότερο βέβαια, ο Μητροπολίτης δεν ανασκευάζει τα αιρετικά μηνύματα.

Να σημειωθεί, πως σ’ έναν από τους τακτικούς επισκέπτες του, τον «ioanni eksomologiti» ή «vasilia tou dasous» -που εκφράζει μέσα στο blog φοβερές βλασφημίες κατά του Χριστού και της Παναγίας (συνήθως με λατινικούς χαρακτήρες), ασυναρτησίες και πλήθος άλλες αιρετικές καταχωρήσεις- επιτρέπει ο Μητροπολίτη Καλαβρύτων, όχι μόνο να καταχωρούνται τακτικότατα τα κείμενά του, αλλά επιτρέπει να έχει (μέσα στο ίδιο το Δεσποτικό blog) υποστηριχτές και οπαδούς-θαυμαστές! Τον επιτιμά κατά διαστήματα, του αφαιρεί δημοσιεύσεις και μετά πάλι του επιτρέπει να γράφει και τον αποκαλεί «αγαπητό» του. Κι ο Ιωάννης ή «vasilias tou dasous» δηλώνει πως είναι «βασιλεύς της εκκλησίας του χριστού εδώ στην γη… της εκκλησίας σου’’ Αμβρόσιε παιδί μου»!!! (σε μία από τις τελευταίες του καταχωρήσεις της 12/ΦΕΒ/2009) ή την παρακάτω (ως μικρό δείγμα γραφής): «kai tis poutanas pou pistevete eseis oi evraioi litourgoi tou theou miteras ''mou '' panagiasegw porni ekklisia tha se sintripso… 11 Μάρτιος 2008 12:18 μμ».
Ποιος ομφάλιος λώρος άραγε τους δένει; Ο Ιωάννης, υβρίζει, επίσης, αναπόδεικτα, όλους τους Επισκόπους και τον Πατριάρχη ως Μασσώνους. Κι αυτό έχει γίνει όχι μόνο μία φορά, για να δικαιολογηθεί ο Καλαβρύτων πως του ξέφυγε. Γράφει π.χ.: «Ορθοδοξος Πατριαρχης…τυγχανει τιμητικον μελος της Τουρκικης Μασωνικης Στοας…, η πλειονοτητα της Ιερας Συνοδου ειναι Μασονοι»!

Όχι μόνο δε ο «βασιλιάς του δάσους», αλλά και οι οπαδοί του δημοσιεύουν βλάσφημες και αιρετικές απόψεις μέσα στο μπλόγκ, του «βασιλιάς του δάσους "διδασκάλου" Ιωάννη» (που εκτός από απεσταλμένος του θεού αποκαλείται και «εωσφόρος»), οι οποίοι θεωρούν «πατέρα» τους και «γέροντα» τους -εκτός από τον Ιωάννη- και τον «Αμβρόσιο Αιγιαλίας» (ανορθόγραφα), χωρίς ο ίδιος να το αποποιείται και να τους αποκλείει από το blog του: «...Είμαστε οπαδοί του "διδασκάλου" Ιωάννη και ακόλουθοι του δρόμου που χαράζει η Θεία Χάρις …και σε μας τους οπαδούς του Ιωάννη, είναι ο πατέρας μας και γέροντας μας ο Αμβρόσιος Αιγιαλίας… ο Ιωάννης όσο ζούσε ηταν άγιος τώρα που πέθανε παραμένει να είναι πάλι ζώντανος, μα μπορούν να τον δούν μόνο όσοι φοράνε τα μάτια του σώματος του αίματος και του πνεύματος του Ιήσου μας Χριστού …ο Ιωάννης, είναι ο εωσφόρος… (4/12/08)» και «γνωριζω πως η πλειονοτητα της Ιερας Συνοδου ειναι Μασονοι».

Και παρακάτω οι οπαδοί του Ιωάννη απαντούν σε απορίες επισκεπτών του blog, όπως «Η nefeli» σε κάποιον που είχε την απορία: «Τίνος Ιωάννη "οπαδοί" μπορεί να είναι άνθρωποι που μπαίνουν εδώ και βρίζουν πρόστυχα ???? Πόθεν συνάγεται οτι ο Σεβασμιώτατος είναι οπαδός του Εωσφόρου-Ιωάννη?».

Και ο Καλαβρύτων, ενώ σε άλλες αναρτήσεις παρεμβαίνει και διαγράφει ή διαψεύδει, εδώ καμιά διάψευση. Ποιος είναι ο λόγος, λοιπόν, που δεν διέψευσε ακόμη, ότι οι αιρετίζοντες οπαδοί του Ιωάννη, δεν είναι «παιδιά του» -όπως στο μπλόγκ του ισχυρίζονται; Αντίθετα συνομιλεί μαζί τους τόσο φιλικά. Γράφει: «Χάρηκα ιδιατέρως για την παρουσία σας, αγαπητέ μου Βασιληά του Δάσους. Ένα σημείωμα της Νεφέλης με είχε ανησυχήσει... Παρά ταύτα επέτρεψα την ανάρτηση του σχολίου σας, τιμώντας το έντιμο πρόσωπό σας + Ο & Αι Α 23.11.2008».

Κάποιους που στο παρελθόν τόλμησαν να επισημάνουν θεολογικά του λάθη, τους επιπλήττει και αφορίζει και τους θεωρεί «αιρετικούς» και διεστραμμένους! (mkka.blogspot, 19.01.08). Αντίθετα, κάποιους που υβρίζουν, βωμολοχούν, γράφουν παραληρηματικά, ανόητα και αιρετικά κείμενα στο blog του, που απείλησαν και την ζωήν θεολόγου (πάλι με ανάρτηση στο μπλόγκ του), όλους αυτους τους επιτρέπει να γράφουν και τους αποκαλεί «αγαπητούς του και έντιμους». Και το φοβερότερο βέβαια, προσφέρει βήμα σε ανθρώπους που υβρίζουν την Εκκλησία, προπαγανδίζουν για μια αόρατη «εκκλησία» δική τους εμπνεύσεως, υβρίζουν το Χριστό και την Παναγία, σπέρνοντας την σύγχυση στους πιστούς. (Και από την άλλη -τραγική ειρωνεία- κατακεραυνώνει τα Μ.Μ.Ε. και την τηλεόραση, όταν δημοσιεύουν παρόμοιες βλασφημίες). Έχω δίκιο, λοιπόν, να ερωτώ: «Ποιος ομφάλιος λώρος άραγε τον δένει με τους οπαδούς του “βασιλιά του δάσους”»;

Παραθέτω μέρος μόνο του οχετού που παρελαύνει από το δεσποτικό blog, όχι για να σκανδαλίσω με τη σειρά μου, αλλά να καταθέσω τα πειστήρια της δηλητηριώδους πνευματικής τροφής που παρέχει το blog του Μητροπολίτη Καλαβρύτων και Αιγιαλείας Αμβρόσιου. (Για τους αναγνώστες αυτού του κειμένου σημειώνω, πως αυτά τα λίγα εισαγωγικά που διαβάσατε φτάνουν, δεν χρειάζεται να χάσετε το χρόνο σας για τα υπόλοιπα. Φτάνουν, όχι μόνο για να αγανακτήστε, μα για να απαιτήσουμε να σταματήσει πιά αυτή η ντροπή. Τα πολλά ας τα εξετάσει η Ι. Σύνοδος. Και δεν νομίζω πως θα ισχυριστεί ο Μητροπολίτης, πως αν δεν μας αρέσει, να μην μπαίνουμε στο μπλόγκ του, γιατί κι αυτός κάνει το ίδιο, παρακολουθώντας κανάλια και blogs και ασκώντας κριτική ακόμα και σε πράγματα δευτερότερα. Εδώ, όμως, στο blog του, υβρίζονται αναπάντητα επί μήνες, πρόσωπα της πίστεώς μας. Και κάθε τόσο ο Καλαβρύτων μας πληροφορεί με καμάρι, ότι το blog το έχει υψηλή επισκεψιμότητα, ότι δηλαδή είναι πολλοί εκείνοι που γεύονται την ανάμεικτη αληθειών και δηλητηρίου «τροφή» που τους προσφέρει.

Τι λένε, Σεβασμιώτατοι, οι Ιεροί Κανόνες, το Ιερατικό ήθος και η εκκλησιαστική ποιμαντική πρακτική; Επιτρέπουν να προσφέρεται στο λαό του Θεού αυτή η τροφή από Επισκοπικό blog; Επιτρέπεται να δημοσιεύονται εκεί απειλές κατά της ζωής οποιουδήποτε ανθρώπου; Επιτρέπει η Ι. Σύνοδος να υβρίζονται από Δεσποτικό μπλόγκ όλοι οι ιερείς ως σατανάδες, όλοι οι Μητροπολίτες και ο Πατριάρχης ως Μασσώνοι; (Αλήθεια,οι ίδιοι αποδέχονται τον χαρακτηρισμό;). Επιτρέπεται να υβρίζονται θεία πρόσωπα; Ή μόνο όταν εκφράζονται βλάσφημα λόγια από ανθρώπους εκτός της Ιεράς Συνόδου (π.χ. Μίμης Ανδρουλάκης), τότε κινητοποιούνται οι Επίσκοποι;
Σημάτης Παναγιώτης, θεολόγος j
_______________________
j Υ.Γ. Δεν θα ασχολούμουν με το blog του Μητροπολίτη Καλαβρύτων, αν δεν με ανάγκαζε να ασχοληθώ με αυτό από τις πρώτες ημέρες τις λειτουργίας του, επιτρέποντας να γράψουν από αυτό εναντίον μου, συγκεκριμένοι «αγαπητοί» φίλοι του και επισκέπτες, οι οποίοι ξεκίνησαν από ύβρεις, συνέχισαν (να γράφουν) ξεσηκώνοντας εναντίον μου γονείς και μαθητές, κάνοντας αναφορές στην οικογένεια, και έφτασαν ακόμα και μέχρι απειλών για τη ζωή μου. Αναφέρω εδώ δυο τέτοιες καταχωρήσεις στο Δεσποτικό μπλόγκ:

Στην πρώτη φαίνεται η προτροπή να εκδιωχθώ από την υπηρεσία μου (και είναι σαν συνέχεια του εγγράφου που έστειλε ο ίδιος ο Καλαβρύτων προς το Υπουργείο Παιδείας για να με τιμωρήσει): Γράφει φίλος -επισκέπτης του μπλόγκ του: «Μήπως πρέπει να επιληφθεί άμεσα η αρμόδια Διεύθυνση Εκπαίδευσης? Ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων? Ο Σύλλογος των καθηγητών» (εναντίον του Σημάτη;) (21/1/08 1:57 μμ).

Στη δεύτερη (26/1/08, 4:26 μμ) υπάρχουν απειλές για τη ζωή μου με λατινικούς χαρακτήρες:
«Ο/Η o vasilias tou dasous kai twn skoypidiwn twn thewn tis ghs.. είπε...
o
ergatis tou antixristou kirios kai theologos kirios panagiotis... metanoise panagioti
Οεργάτης του Αντιχρίστου κύριος και θεολόγος κύριος Παναγιώτηςμετανόησε Παναγιώτη
ilithie vlaka satana...egw eimai o pateras ris amartias.. ma kai o xristos toy geronta
ηλίθιε βλάκα σατανά…εγώ είμαι ο πατέρας της αμαρτίας… μα και ο Χριστός του γέροντα
se afto to sait... to spathi tis alithias tou laou... pros ton panagioti theologo kai se kathe
σε αυτό το σάϊτ… το σπαθί τις αληθείας του λαού προς τον Παναγιώτη θεολόγο και σε κάθε
theologo simati.. egw eimy o satanas... kathikia irodides to aima sas ta xeria tou ioannou
θεολόγο Σημάτη εγώ είμαι ο σατανάς καθήκια Ηρώδιδες το αίμα σας τα χέρια του Ιωάννου
tha vapsi sto kentro tis omoniasopos sfazete ton xristo san arni.... etsi sto telos
θα βάψει στο κέντρο της Ομόνοιας… όπως σφάζετε το Χριστό σαν αρνί…έτσι στο τέλος…
tha einai kai o therismos tis sporas sas.. porne esei tha rixthis... oyeeee dioti eimai edw.
θα είναι και ο θερισμός της σποράς σας… πόρνε εσύ θα ριχτείς… ουαί… διότι είμαι εδώ».

Μέρος εκείνου του πλήθους των ύβρεων το συγκέντρωσα και το έστειλα στην Ι. Σύνοδο (και με προσωπική επιστολή στον νυν Αρχιεπίσκοπο, τους Μητροπολίτες Θεσ/κης Άνθιμο, Σπάρτης Ευστάθιο, Τρίκκης Αλέξιο, Ηλείας Γερμανό, Κίτρους Αγαθόνικο, Άρτης Ιγνάτιο, Ναυπάκτου Ιερόθεο, Κονίτσης Ανδρέα, Μεσογαίας Νικόλαο, Πειραιώς Σεραφείμ, κ.ά. Αρχιερείς), περιμένοντας την επέμβασή τους και επισημαίνοντας ότι εγώ δεν έδωσα τροφή, δεν ενεπλάκην διόλου, δεν ανταπέδωσα τις ύβρεις, «δεν απέστειλα κανένα μήνυμα στο μπλόγκ του, ούτε έχω πρόθεση να στείλω».
Επειδή από Μητροπολίτες και Ι. Σύνοδο δεν υπήρξε ως τώρα -ένα χρόνο μετά- καμιά …απάντηση(!) και κατά διαστήματα συνεχίζουν να υπάρχουν αναφορές στο πρόσωπό μου στο εν λόγω blog, και κυρίως, επειδή γράφονται όλα αυτά τα υβριστικά κατά της Εκκλησίας, επαναφέρω το θέμα αναμένοντας, Σεβασμιώτατοι, «τα καθ’ ημάς».

37 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Ayto to arthro to ehei grapsei o idios o kurios Shmaths?

Ανώνυμος είπε...

Έναν μήνα έψαχνες μανιωδώς να βρεις κάτι να γράψεις για τον αμβρόσιο θλιβερέ πίπερ!!!

Και τι αλίευσες από το διαδύκτιο;
Μια επιστολή του Σημάτη, για την οποία έχει τοποθετηθεί πριν από μέρες ο μκκα στο δικό του ιστολόγιο. Όχι μόνον έχει τοποθετηθεί, αλλά έχει δώσει ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ σε όλα τα θέματα που εγείρονται με την "επιστολή" αυτή.
Ωστόσο συ δεν θεώρησες σωστό - έστω για την ισότητα των όπλων - να την δημοσιεύσεις.

Τι περιέχει όμως η "επιστολή" σημάτη και γιατί κατηγορείται ο μκκα; Για σχόλια αναγνωστών!!!
Μα είσαι σοβαρός; Αναπαράγεις μια επιστολή, με την οποία εγκαλείται ο μκκα για σχόλια αναγνωστών του; Όχι δηλαδή για θέσεις δικές του, αλλά για σχόλια τρίτων!!!

Είσαι θλιβερός, γιατί στην προσπάθειά σου να τον κατηγορήσεις εκ νέου, πέφτεις σε καινούρια λάθη.
Είσαι θλιβερός, γιατί εκτός από συκοφάντης αποδεικνύεται ότι είσαι και βλάξ!!!

Αυτός είσαι!!!
Εμπαθής, συκοφάντης, βλαξ και ΛΙΓΟΣ. Με μια λέξη ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΚΟΣ.

Αλλά όλα αυτά λίγη σημασία έχουν ανθρωπάκι μου, αυτό που έχει σημασία είναι να μελετήσεις λίγο γιατί ο σημάτης στράφηκε σε βάρος του μκκα.
Ποιος είναι ο σημάτης, ποιες είναι οι θέσεις του και ποια η θεώρησή του για τους μη έχοντες την ορθόδοξη ιδιότητα.

Κάνε μια αληθινή έρευνα επιτέλους.

Τα λέμε ...

Ανώνυμος είπε...

ΠΕΣ ΤΑ ΜΕΓΑΛΕ.
ΜΑΣ ΤΑ ΠΡΗΞΕ Ο ΠΙΠΕΡ ΜΕ ΤΟΝ ΑΜΒΡΟΣΙΟ.

ΠΙΠΕΡ ΕΙΣΑΙ ΨΥΧΙΚΑ ΑΡΡΩΣΤΟΣ. ΛΥΠΑΜΑΙ ΠΟΛΥ.

Β.Π. είπε...

Ο Μητροπολίτης απέφυγε να απαντήσει επι της ουσίας (όπως πάντα κάνει στα δύσκολα)στο blog του .
Δεν απορρίπτει τις υβριστικές θέσεις και φράσεις ιδιόμορφων και άλλων .... αρκεί να τον λιβανίζουν (επομένως τις δέχεται), ενώ την κριτική για δρώμενά του τη θάβει.
Για το Σήμαντρο και το πρόστιμο προς την Πολεοδομία προτιμά τη σιωπή.
Φυσικά έχει τους τρόπους να διαφεύγει και να βρίσκει οπαδούς που να θυσιάζονται (πιστεύω με το αζημίωτο βέβαια την σήμερον δυσκολη εποχή).
Ο καθένας βέβαια είναι ελεύθερος να πιστεύει όπου και ότι θέλει αλλά να μη προσπαθεί να τα επιβάλλει μη δεχόμενος αντίλογο.

Ανώνυμος είπε...

Θριαμβολογεί ο Μητροπολίτης Καλαβρύτων από τον ιστοχώρο mkka.blogspot.com. Χαίρονται μαζί του και θριαμβολογούν οι φίλοι του. Γιατί; Διότι θεωρούν μεγάλη επιτυχία το πρόστιμο 15.000 Ευρώ που επιβλήθηκε στο MEGA με ενέργειες του Μητροπολίτη, για υβριστικές φράσεις εναντίον του.
Εγώ απορώ με την υποκρισία. Γιατί η καταγγελία κατά του Μητροπολίτη Αμβρόσιου προς την Εκκλησία της Ελλάδας, είναι ουσιαστικά ίδια με το παράπτωμα που το MEGA, όπως λέει, έκανε σ’ αυτόν.
Σύμφωνα με την καταγγελία εκτοξεύονται βρισιές και απειλές από φίλους που γράφουν στο blog του Καλαβρύτων, κατά διαφόρων προσώπων, παπάδων, δεσποτάδων, του πατριάρχη, ακόμα και της Παναγίας, του Χριστού, της Εκκλησίας!!! Κι αυτός, σύμφωνα με την καταγγελία, άλλες βρισιές σβήνει, πιο πολύ εκείνες που δεν τον συμφέρουν, ενώ άλλες, τις αφήνει. Για να τις σβήνει αισθάνεται ηθικά υπεύθυνος για τις βρισιές. Τότε γιατί τους αφήνει να ξαναγράφουν κι άλλες βρισιές. Και η πλάκα είναι πως τους αποκαλεί, λέει, αγαπητούς του και πως σέβεται τα έντιμα πρόσωπά τους!
Ηθικόν δίδαγμα 1ο: Όσοι υβριστές γράφουν στο blog του είναι έντιμοι, όσοι βρίζουν εκτός blog δεν είναι έντιμοι!!!
Ηθικόν δίδαγμα 2ο: Διαμαρτύρεται ο Μητροπολίτης όταν θεωρεί πως τον βρίζουν και χαίρεται με τα πρόστιμα που επιβάλλονται, αλλά τις φανερές βρισιές που υπάρχουν στο δικό του σπίτι τις επιτρέπει, άσχετα αν βρίζουν τα θεία. Μεγαλύτερος ο Καλαβρύτων από την Παναγία!

Υ.Γ. Ασφαλώς και δεν συμφωνώ με το βρίσιμο κατά όποιου και αν γίνεται. Με πειράζει όμως η υποκρισία.

Ανώνυμος είπε...

ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΓΙΑ ΤΟΝ Κ ΗΜΑΤΗ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΣΒΗΣΑΤΕ !!!!!!! Κ ΗΜΑΤΗ ΣΑΣ ΤΟ ΕΙΧΑ ΠΕΙ ΓΙΑ ΤΟΝ SLEEPER ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙ ΕΙΝΑΙ ΚΤΥΠΗΜΑΤΑ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΕΣΗ !

Ανώνυμος είπε...

Απάντηση σε δυο σκέλη:

Α. Προς ΒΠ (όπως λέμε βόρεια προάστεια!!!)

Ανέπτυξες την τρομερή θεωρία ΛΟΓΙΚΗΣ, η οποία εδράζεται στο τρομερό επιχείρημα ότι από την στιγμή που ο μκκα "Δεν απορρίπτει τις υβριστικές θέσεις" τότε "τις δέχεται".
Συγχαρητήρια, κοπήκατε!!!

Υπάρχει και το άλλο, το οποίο μπορείτε να χρησιμοποιείτε σε ανάλογες περιπτώσεις:
Ο αστυνομικός είναι όργανο
Το μπουζούκι είναι όργανο
Άρα ο αστυνομικός είναι μπουζούκι!!!
Πιστεύω ότι δεν χρειάζεται περισσότερη εμβάθυνση στο έωλο αυτό επιχείρημά σας.

Τώρα όσον αφορά το Σήμαντρο και το πρόστιμο προς την Πολεοδομία και αυτά έχουν απαντηθεί από τον μκκα. Είναι δικαιωμά σας να μην συμφωνείτε με τις απαντήσεις. Ωστόσο μην λέτε ότι σιωπά. Είναι ανακριβές.΄
Ειδικά για την πολεοδομία όμως, σας προκαλώ να ανατρέξετε σε σχόλια προηγούμενων αναρτήσεων και θα ενημερωθείτε για το θέμα.

Αναφορικά με τους "οπαδούς που θυσιάζονται με το αζημίωτο", αυτός ο ισχυρισμός είναι ανάξιος να τύχει οποιουδήποτε σχολιασμού.

Τέλος μαθήματα διαλόγου πρέπει να δώσετε στον πίπερ, ο οποίος ουδεμία απάντηση έδωσε (αρνήθηκε δηλαδή τον διάλογο) στις δικές μας αιτιάσεις.
Τελείτε υπό προφανή προκατάληψη, μελετήστε πρώτα και μετά να επανέλθετε.

Α. Προς ανώνυμο 12.37

Ελπίζω να μην σοβαρομιλάς όταν ισχυρίζεσαι ότι το να σε αποκαλούν "άθλιο ρασοφόρο κλπ." από το μεγκα και το να αποσταλλεί μια επιστολή από κάποιους φανατικούς υπερορθόδοξους στην εκκλησία της ελλάδος, είναι το ίδιο πράγμα. Είναι αστείο!!!

Είσαι θύμα παραπληροφόρησης, με δική σου ευθύνη. Θέλω να σου κάνω μια ερώτηση: Την επιστολή σημάτη την μελέτησες προσεκτικά, στο μπλόγκ του μκκα μπήκες για να διαπιστώσεις το αληθές περιεχόμενο της επιστολής αυτής;
Γράφεις "σύμφωνα με την καταγγελία
εκτοξεύονται" ... "σύμφωνα με την καταγγελία, άλλες βρισιές σβήνει" και "τους αποκαλεί, λέει,..."...
Στηρίζεσαι δηλαδή μόνο στην καταγγελία, την οποία θεωρείς a priori αληθινή!!! Δεν ελέγχεις, δεν ερευνάς, δεν αντιπαραβάλεις. Απλά υιοθετείς άκριτα. Γιατί;

Μάλιστα καταλήγεις, με τα στοιχεία αυτά, σε ειρωνικά ηθικά διδάγματα και σε ένα αστείο συμπέρασμα για την παναγία!!!


Το καλύτερο όμως από όλα είναι το Υ.Γ. σου.
Ασφαλώς και δεν συμφωνείς με το βρίσιμο κατά όποιου και αν γίνεται. Σε πειράζει όμως η υποκρισία.

Να και η επίδειξη ανοχής και δημοκρατικότητας!!!
Τι μας λες δηλαδή; Οτι είσαι τόσο φιλελεύθερος, που δεν συμφωνείς με τις ύβρεις, ακόμα και αν αυτές αφορούν τον "άθλιο αυτόν ρασοφόρο" μκκα;
Ως εκεί φτάνει η δημοκρατική παιδεία σου, ως εκεί η ανοχή σε όσους πρεσβεύουν θέσεις διαφορετικές από τις δικές σου;
Συγχαρητήρια, κοπήκατε.

Λοιπόν για να γίνει σωστός, έντιμος και πολιτισμένος διάλογος, σας καλώ να μπείτε στο μπλογκ του μκκα και να ερευνήσετε την αλήθεια των όσων καταγγέλονται. Είναι υποχρέωσή σας.

Μετά να ερευνήσετε για ποιο λόγο ο σημάτης και οι συν αυτώ στράφηκαν σε βάρος του μκκα.

Και τέλος να ερευνήσετε την άποψη του σημάτη για τον χριστιανισμό - μια θρησκεία ΑΓΑΠΗΣ - και τις θέσεις που αναπτύσσει για τους μη ορθόδοξους.

Σας περιμένω.

Sleeper είπε...

@ Ο/Η Ανώνυμος 27/2/2009 6:58 πμ
ΚΑΝΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΣΒΗΣΤΕΙ. ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΑΝΑΦΕΡΕΣΤΕ ΣΕ ΕΝΑ ΚΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΣΧΟΛΙΟ ΤΗΣ ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ "ΤΕΛΟΣ ΕΠΟΧΗΣ" ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΔΙΚΟΥΣ ΣΑΣ ΛΟΓΟΥΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΤΗΚΕ ΕΚΕΙ ΚΑΙ ΟΧΙ ΕΔΩ.ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΣΒΗΣΤΕΙ ΠΑΝΤΩΣ.

ΠΡΟΣ ΔΙΕΥΚΟΛΥΝΣΗ ΟΛΩΝ ΜΑΣ ΘΑ ΠΡΟΤΕΙΝΑΜΕ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΣΧΟΛΙΑΣΤΕΣ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ ΕΝΑ ΨΕΥΔΩΝΥΜΟ ΤΗΣ ΑΡΕΣΚΕΙΑΣ ΤΟΥΣ ΩΣΤΕ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΚΑΙ ΟΙ ΑΠΛΟΙ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ ΜΙΑ ΕΙΚΟΝΑ ΤΟΥ ΠΟΙΟΣ ΛΕΕΙ ΤΙ.

Ανώνυμος είπε...

yphrxa mathiths tou k shmath k horis na xero leptomeries eimai sigouros oti ehei dikio!!!!!Milame gia enan antropo me epipedo pou einai prota daskalos k meta theologos!!!Isos ayto na enohlise ton Kyrio kyrio kyrio sevasmiotato panagiotato alanthasto anamartito k xana kyrio ktl!!!!!!

cj είπε...

symfwnw o shmatis einai kyrios! mallon o mkka einai to fidi ths ypotheshs.
hthela na xera autos pou grafei parapanw tis paragrafous den katalavainei oti xeftilizetai??

Β.Π. είπε...

@ανώνυμο 27/2/2009 12:37 πμ

Είναι ηλίου φαεινότερον και γνωστόν τοις πάσι ότι δικαιολογεί τα πάντα σε όσους τον "προσκυνούν"( να δείτε τι θα γίνει με το τροχαίο ατύχημα του Ιερέως τώρα , όπως και με του π.Δαμιανού παλαιότερα).
Σχετικά με το πρόστιμο της Πολεοδομίας δεν απαντά επί της ουσίας,γιατί έκανε την παρανομία και του επέβαλαν το πρόστιμο, αλλά μιλά φιλολογικά και άλλα λόγια να αγαπιόμαστε.
Για το Σήμαντρο θα τα μπαλώσει εκ των υστέρων για το "καλό του τόπου".
Όσο για το αζημίωτο , υπάρχουν πολλοί τρόποι : δωράκια ,θέσεις εργασίας, υποσχέσεις κλπ.κλπ.

Ανώνυμος είπε...

Κ ΗΜΑΤΗ ΑΝΑΖΗΤΗΣΤΕ ΑΛΛΟΥ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ ΣΑΣ Κ ΜΗΝ ΜΠΕΡΔΕΥΕΤΕ ΠΡΩΣΟΠΙΚΟΤΗΤΕΣ ΟΠΩΣ Ο ΑΜΒΡΟΣΙΟΣ .ΕΙΣΤΕ ΠΟΛΥ ΑΠΕΙΡΟΕΛΑΧΙΣΤΟΣ ΓΙΑ ΚΡΙΤΙΚΗ - ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΜΑΖΙ ΤΟΥ. ΣΑΣ ΠΑΡΑΜΠΕΜΠΩ Κ ΕΓΩ ΣΕ ΣΧΟΛΙΟ ΤΟΥ ΜΙΣΗΑ ΑΠΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΑΜΒΡΟΣΙΟΥ.ΚΡΑΤΕΙΣΤΕ ΤΟ ΔΙΔΑΓΜΑ ΑΥΤΟ Κ ΖΗΤΗΣΤΕ ΜΕΤΑΝΟΙΑ Κ ΤΑΠΕΙΝΗ ΣΥΓΝΩΜΜΗ .ΕΚΤΟΣ ΒΕΒΑΙΑ , ΑΝ Ο ΕΓΩΙΣΜΟΣ ΣΑΣ Κ ΟΧΙ ΜΟΝΟ , ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΑΚΟΜΑ ΕΠΙΚΡΑΤΗΣΕΙ ΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ.ΔΕΝ ΔΕΙΧΝΕΙ ΝΑ ΕΧΕΤΕ ΔΙΔΑΧΘΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΟΡΕΙΑ ΣΑΣ Κ ΤΑ ΛΑΘΗ ΑΥΤΗΣ. ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΑΣ. ΟΜΩΣ Η ΙΔΙΟΤΗΤΑ ΣΑΣ ΣΑΣ ΑΦΗΝΕΙ ΓΙΑ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΑΚΟΜΑ ΕΚΤΕΘΗΜΕΝΟ Κ ΑΚΑΛΥΠΤΟ. ΑΓΝΟΕΙΣΤΕ ΟΛΑ ΟΣΑ ΣΑΣ ΕΓΡΑΨΑ - ΑΝΑΤΡΕΞΤΕ Κ ΔΙΔΑΧΘΗΤΕ ΑΠΟ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΤΟΥ ΜΙΣΗΑ.ΕΥΧΟΜΕ Η ΘΕΙΑ ΦΩΤΙΣΗ ΝΑ ΣΑΣ ΕΠΑΝΑΦΕΡΕΙ ΣΕ ΕΙΡΗΝΗ - ΓΑΛΗΝΗ ΨΥΧΗΣ.ΑΛΛΩΣΤΕ Ο ΑΜΒΡΟΣΙΟΣ ΣΑΣ ΕΧΕΙ ΑΝΟΙΚΤΗ ΠΡΟΤΑΣΗ ΓΙΑ ΔΙΑΛΟΓΟ. ΕΓΩ ΔΕΝ ΘΑ ΑΦΗΝΑ ΤΟΝ ΕΓΩΙΣΜΟ ΜΟΥ ΝΑ ΧΑΣΕΙ ΜΙΑ ΤΕΤΟΙΑ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΨΥΧΙΚΗΣ ΑΝΑΤΑΣΗΣ.

Ανώνυμος είπε...

Καλώστονα κι ας άργησε......

Γεια σου σουήφερ με τα τσιράκια σου.
Πού είσαι συ? Που χάθηκες?
Κι άλλοι δουλεύουν, αλλά μια καλημέρα περνούν και την λένε...
Τέλος πάντων.
Για να μην πέσει το επίπεδο του βλογκ και από συκοφαντικό γίνει χώρος διαπληκτισμού μεταξύ των τσιρακίων σου (Βορεια Προαστεια) και του απλού κόσμου που παρακολουθεί τούτο το βλογκ (όχι οτι έχω πρόβλημα, γέλιο θά'χει), δώσε σε παρακαλώ κάποια απάντηση στον φουκαριάρη το δικηγόρο που τόσο καιρό σου γράφει και σου γράφει και σου ξαναγράφει...
ή έστω αντίκρουσε με διάλογο τα επιχειρήματα του.
Πραγματικά πιστεύω πως θα κερδίσουμε (σαν αναγνώστες) διαβάζοντας ένα διάλογο σου με τον δικηγόρο.
Μην εξαφανιστείς πάλι.
Μέχρι και στη Νικολούλη σε αναζήτησα.

ΥΓ1 Προς Β.Π. Μήπως είσαι γαύρος?

παλαιοκώστας 13

Ανώνυμος είπε...

ΕΙΜΑΙ Ο σουίφερ ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ ΚΑΛΑ.
Απλά γράφω μόνος μου ανώνυμα σχόλια στο βλογ μου, για να υποστηρίξω τις εμμονές μου.

ΕΙΜΑΙ Ο σουίφερ ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ ΚΑΛΑ.
Απλά είμαι ψέυτης. Στο παρελθόν έχω διαγράψει ενοχλητικά σχόλια σε βάρος μου και ντρέπομαι να στο πω

ΕΙΜΑΙ Ο σουίφερ ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ ΚΑΛΑ.
Απλά έχω κλονισμένη ψυχική υγεία. Δεν είναι κάτι εξαιρετικά σοβαρό, αλλά όσο περνά ο καιρός επιδεινώνεται. Το πρόβλημα είναι ότι η ύπαρξή μου αποκτά νόημα μονον μέσω προσωπικών επθέσεων σε τρίτους.

ΕΙΜΑΙ Ο σουίφερ
ΕΙΜΑΙ ΚΑΛΑ;;;;

Ανώνυμος είπε...

ΠΡΟΣ Β.Π ΕΙΣΑΙ ΑΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΟΣ, ΣΑΝ ΤΟΝ ΜΠΙΠΕΡ ΕΝΑ ΠΡΑΜΑ!!!
ΑΦΟΥ ΣΟΥ ΕΙΠΕ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ "ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΟΛΕΟΔΟΜΙΑ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΕΙΣ ΣΧΟΛΙΑ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΩΝ ΑΝΑΡΤΗΣΕΩΝ"
ΓΙΑΤΙ ΡΕ ΣΥ ΕΠΑΝΕΡΧΕΣΕ ΚΑΙ ΜΑΣ ΚΟΥΡΑΖΕΙΣ;

ΣΕ ΚΟΥΡΑΖΕΙ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΜΑ;
ΑΡΚΕΙΣΕ ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ ΚΑΙ ΑΝΑΠΑΡΑΓΩΓΗ ΣΥΚΟΦΑΝΤΙΚΩΝ ΔΗΛΩΣΕΩΝ;

Η ΛΕΞΗ ΑΛΗΘΕΙΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΤΟ ΛΕΞΙΛΟΓΙΟ ΣΟΥ; ΔΕΝ ΣΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ;

Ανώνυμος είπε...

τι έγινε ρε φανατίκλες θα μιλήσει κανείς από σας για τον σημάτη;

μάθατε γιατί διαπληκτίστηκε με τον μκκα;

ακούσατε κάτι για έναν σεισμό στο αίγιο το 94;

ακούσατε για κάτι για κάποιος γάλλους που έχασαν την ζωή τους τότε;

θεωρείτε ότι δεν έπρεπε να τους παραχωρηθεί κάποιος χώρος λατρείας για να τελέσουν μια δέηση στην μνήμη τους;

είστε άνθρωποι εσείς ή όχι;

αναρωτιέστε αν ο μκκα δεν παραχωρούσε τον χώρο αυτό για την τέλεση του μυστηρίου πόσοι πίπερ θα τον εγκαλούσαν για τυπολατρία;

μα είστε εντελώς βλάκες;

τον ρόλο του αττικής νικόδημου τον ερευνήσατε;

Ανώνυμος είπε...

πιπερ
ξεφτιλίστηκες πάλι.-

Ανώνυμος είπε...

mpimper
aurio ti ora tha vgeis stin parelasi stin patra?
tha ertho na se do.

xeftilismene...

Ανώνυμος είπε...

Ρε τζίγγερ, φίσερ, μπλίπερ, τζίμπλερ,
αηβ νοκντ μαη σελφ νταουν λαφινγ!!! Γουερ δε φακ αρ γιου?
Αρ γιου ον ερθ? ορ αρ γιου φλαηινγ του δε μουν?
Ιεεεεεεεεεεεεεεεε!
Γουη αρ τραηινγ φορ δε παστ του μανθς του κομιουνικεητ γουιθ γιου, του χαβ α κονβερσεησιον, μπατ δερ ιζ νο ανσερ φρομ γιου.
Ντου γιου χαβ ε προμπλεμ γουιθ ασ?

πληζ ανσερ

φρομ αουτ οφ κορινταλος

παλαιοκωστας 13

ΥΓ1 ντιγκερ, αν κερδίσουμε αύριο το γαύρο, θα ρίξουμε πολλά γέλια
ΥΓ2 Προς Μπι Πι(Β.Π) Shell, Texaco, Elin: Μήπως είσαι γαύρος?

Ανώνυμος είπε...

ΕΊΣΤΕ ΩΡΑΙΟΙ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ
ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΜΑΣ ΑΝΟΙΞΑΤΕ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΜΕ ΤΟ ΛΑΜΟΓΙΟ

ΑΛΛΑ ΕΧΕΤΕ ΚΑΙ ΤΡΟΜΕΡΟ ΧΙΟΥΜΟΡ

ακου κει τζίγγερ
ΚΑΛΟ

Ανώνυμος είπε...

pros anonimo 28-2-09 4.35mm. poly exypno megale.sostos o paixtis.-----pros anonimo 27-2-09 6,04mm ανοητε νεαρε αν εισαι ! ως προς το νεαρος κ δεν εισαι κανενας αλλος ιματις λογω καρανβαλου , καλα θα εκανες να γνωριζεις εστω κ κατι για ολη την διενεξη μεταξυ του αμβροσιου κ του δασκαλου σου .ομως μαλλον αποδυκνειετε οτι δεν ειχες κ πολυ καθολου καλο δασκαλο.αν οντως τον ειχες μαλλον θα με καταλαβαινεις εκτος αν εξακολουθεις να το παιζεις ανοητος.αν οντως οπως λες ειναι ενας ανθρωπος με επιπεδο μαλλον πλανασε οικτρα.το επιπεδο σημαινει κ θαρρος.το επιπεδο σημαινει διαλογο κ οχι λασπολογια σε επιπεδο διεθνες .α ν ο η τ ε ταδε ποτε θα παψεις να διαρυγνυεις τα ιματ α ι α σου για χαρη του κ ιματη !!! :)

Ανώνυμος είπε...

ΜΑ ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΤΙ ΚΟΥΒΕΝΤΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΟΤΑΝ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ ΤΟ ΑΜΙΜΗΤΟ

"λεπτομέρειες δεν ξέρω, αλλά επειδή τον είχα δάσκαλο νομίζω ότι έχει δίκιο"

ΠΕΣ ΜΟΥ ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ: ΤΙ ΔΙΑΛΟΓΟ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ;;;;

ΑΥΤΟΥΣ ΒΡΙΣΚΕΙ Ο ΤΣΙΓΕΡ ΚΑΙ ΤΑ ΚΑΝΕΙ!!!

Ο μκκα ΔΙΔΑΞΕ χριστιανική αγάπη με την ενέργειά του
ΔΙΔΑΞΕ εναντίον της μισαλλοδοξίας
ΔΙΔΑΞΕ τον λόγο του Χριστού

και όλα αυτά με μια απλή κίνηση.

ο σημάτης αντέδρασε (πράγμα θεμιτό), ο μκκα τον κάλεσε στο επισκοπείο για να συζητήσουν και αυτός με ύφος καρδινάλιου (που τόσο απεχθάνεται ΑΛΛΑ και τόσο πολύ θέλει να γίνει) αρνήθηκε να προσέλθει σε διάλογο!!!

Ήθελε, λέει, διάλογο από τις εφημερίδες!!!
Διάλογος για θέματα κανονικού δικαίου από τις εφημερίδες!!! Αυτό ήθελε.

Λοιπόν, σας είπα, μελετήστε και ελάτε να κάνουμε διάλογο.

ο αττικής νικόδημος τι ρόλο παίζει σε όλα αυτά; ποιος από σας θα απαντήσει επιτέλους;

Περιμένω νέα σας.

Ανώνυμος είπε...

ETSI AKRIBOS EINAI
PEITE TA RE PAIDIA
MAS TA PRIXANE OI KAFROI

GEIA SOU AIGIOXE ME TON ERGASIAKO MESAIONA

Ανώνυμος είπε...

"λεπτομέρειες δεν ξέρω, αλλά επειδή τον είχα δάσκαλο νομίζω ότι έχει δίκιο"

Στο στρατό, όπου υπηρετούσα την μπανανία που έχουμε σαν χώρα, είχα ακούσει το κορυφαίο σε αναφορά λόχου:

Λοχαγός: Το 'νομίζω' Παπαδόπουλε, είναι το ρήμα του μαλάκα, κατάλαβες?
Παπαδόπουλος:Νομίζω ναι κύριε διοικητά!!!

Μας έσκασε ο Παπαδόπουλος.

Έτσι κι εγώ με την σειρά μου φίλε ανώνυμε ΝΟΜΙΖΩ πως έχεις άδικο!!!

Με έσκασα λέμεεεεεεεεεε


Παλαιοκώστας 13

ΥΓ Ρε ΒΡ, μπας και είσαι γαύρος?

Ανώνυμος είπε...

Γεια σου ρε Παλαιοκώστα 13 με τα ωραία σου!!!
έλα έιιιιιιιιιι

Εγώ του το'πα να το γυρίσει σε κριτική ταινιών, αλλά αυτός ήθελε δόξα μέσω της συκοφαντίας.

Προτίμησε τα ψιψιψίνια και τα κοκοκόψαρα.

γειά σου πίπερ τρομπαρίφα!!!! με τους φανατίκλες.

ο εχθρός του εχθρού μου είναι φίλος μου

βλάξ, εκτίθεσαι δεν το καταλαβαίνεις

ο αττικής νικόδημος τι ρόλο παίζει, ποιος θα μου απαντήσει;;;
ίσως ο ίδιος ο κ. σημάτης, αν θέλει βέβαια τον διάλογο. γιατί σε άλλους τον αρνήθηκε!!!!!!!

Ανώνυμος είπε...

Βάζω στοίχημα ότι ο ΒΠ διάβασε τα σχόλια του δικηγόρου για την πολεοδομία και το Β.γιαΠ. (Βούλωσε για Πάντα
χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα
παλιοξεφτίλες

σηματόπληκτοι

Ανώνυμος είπε...

Ο ΒΠ το β. για π. και κάποιος θα τρέχει σαν τον Θ.Β.(Θανάσης Βέγγος)

παλαιοκωστας 13

Β.Π. είπε...

Όμοιος ομοίω αεί πελάζει.

Ου με πείσεις καν με πείσεις.

Όλα ταιριάζουν για την περίσταση.

Καλή Σαρακοστή

Ανώνυμος είπε...

Η άγνοια είναι η αιτία των κακών στους ανθρώπους." ~ Πλάτωνας

"Η συναίσθηση της άγνοιας είναι ένα μεγάλο βήμα προς τη γνώση." ~ Ιωάννης Χρυσόστομος


"Μη γνώτω η αριστερά σου τι ποιεί η δεξιά σου." Βίβλος


Δεν μας λες BΠ, εσύ ήσουν στο άρμα με τον πίπερ σήμερα στην καρναβαλική παρέλαση;;;

Δεν μας είπες όμως τελικά ενημερώθηκες για την πολεοδομία;;;

Αντε γεια κάφροι ΦΑΣΙΣΤΑΡΙΑ

Ανώνυμος είπε...

Τώρα που το ξανασκέφτηκα αγαπητέ ΒΠ, στην περίπτωσή σου ισχύει το παρακάτω απόφθευγμα του Αινστάιν

Zwei Dinge sind unendlich: Das Universum und die menschliche Dummheit. Aber beim Universum bin ich mir nicht ganz sicher.

Και επειδή δεν ξέρουν όλοι γερμανικά στο μεταφράζω:

Δυο πράγματα είναι άπειρα, το σύμπαν και η ανθρώπινη βλακεία, και δεν είμαι σίγουρος για το πρώτο.

ΑΝΤΕ ΓΕΙΑ ΗΛΙΘΙΟΙ, ΜΑΣ ΚΟΥΡΑΣΑΤΕ ΜΕ ΤΗΝ ΑΠΟΛΥΤΗ ΑΝΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΣΑΣ ΝΑ ΜΑΣ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΕΤΕ

ΧΟΡΤΑΣΑΜΕ ΥΒΡΕΙΣ, ΣΥΚΟΦΑΝΤΙΕΣ ΚΑΙ ΜΠΟΥΡΔΕΣ

ΧΑΘΗΚΕ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΝΑ ΑΠΑΝΤΗΣΕΤΕ ΣΕ ΚΑΝΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑ

ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΔΙΑΛΟΓΟ

ΑΛΛΑ ΤΙ ΣΑς ΛΕΩ "ΔΙΑΛΟΓΟ"
ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ;;;;;;

Ανώνυμος είπε...

Παιδιά μιας και αναφερθήκατε στον Α. Αινστάιν καλό θα ήταν να σημειώσετε και το παρακάτω, το οποίο πιστεύω ότι ταιριάζει "γάντι" με το μένος που έχουν διάφοροι σε βάρος του μητροπολίτη

Είναι ευκολότερο να διασπάσεις ένα άτομο παρά μια προκατάληψη. -

Ας το διαβάσουν οι πολέμιοι του μητροπολίτη και ας κοιτάξουν να ηρεμήσουν λίγο, διότι εξευτελίζονται!

Ανώνυμος είπε...

Sleeper, σε ενημερώνω ότι αυτοί οι φαιδροί που γράφουν το τελευταίο διάστημα στο blog, σου έχουν φτιάξει profile στο facebook. Εκεί μέσα σε χλευάζουν με τα χειρότερα λόγια.

Αλήτες, τσιράκια του χωροφύλακα

Ανώνυμος είπε...

ΒΠ, κι αυτό ο λαός το λέει....

Όμοιος τον όμοιο γύρευε, πουτάνα την πουτάνα, κι ο κερατάς τον κερατά να περπατούν αντάμα.
(Χαιρετισμούς στους φίλους σου)


Παλαιοκώστας 13

ΥΓ1: Με 4-3-3 δεν μας βλέπω καλά!
Εμπιστοσύνη και υπακοή στον H10cate

Sleeper είπε...

ΤΣΑΡΛΑΤΑΝΟΙ,ΣΚΟΤΑΔΙΣΤΕΣ,ΡΑΤΣΙΣΤΕΣ ΟΙ ΕΜΜΙΣΘΟΙ ΡΑΣΟΦΟΡΟΙ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΤΕΣ ΤΟΥ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗ ΑΦΕΝΤΗ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΠΑΝΩ ΑΠ'ΟΛΑ ΓΝΗΣΙΟΙ ΕΚΦΡΑΣΤΕΣ ΤΟΥ ΤΡΟΠΟΥ ΣΚΕΨΗΣ ΤΟΥ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΝΤΙΛΗΨΕΩΝ ΤΟΥ.

ΑΝΤΙΛΗΨΕΩΝ ΠΟΥ ΘΕΤΟΥΝ ΕΑΥΤΟΥΣ ΥΠΕΡΑΝΩ ΤΩΝ ΝΟΜΩΝ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ.

ΕΙΝΑΙ ΠΑΣΙΦΑΝΕΣ ΟΤΙ Η ΔΥΣΚΟΛΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΝΟΜΙΚΗ ΘΕΣΗ ΣΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΕΧΕΤΕ ΠΕΡΙΕΛΘΕΙ ΛΟΓΩ ΤΩΝ ΠΑΡΑΝΟΜΙΩΝ ΣΑΣ, ΚΑΘΙΣΤΑ ΕΠΙΤΑΚΤΙΚΗ ΤΗΝ ΑΝΑΓΚΗ ΣΤΡΑΤΟΛΟΓΗΣΗΣ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΒΡΩΜΙΚΩΝ ΚΑΙ ΑΝΗΘΙΚΩΝ ΜΕΘΟΔΩΝ ΤΩΝ ΟΠΟΙΩΝ ΕΙΣΤΕ ΠΑΝΤΟΓΝΩΣΤΗΣ ΛΟΓΩ ΠΡΟΤΕΡΑΣ ΕΝΑΣΧΟΛΗΣΕΩΣ ΣΑΣ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΔΟ ΤΗΣ ΧΟΥΝΤΑΣ.

ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΟΥΜΕ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΤΟ ΑΔΙΕΞΟΔΟ ΣΤΟ ΟΠΟΙΟ ΕΧΕΤΕ ΠΕΡΙΕΛΘΕΙ ΚΑΙ ΛΥΠΟΥΜΑΣΤΕ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟ ΚΑΤΗΦΟΡΟ ΣΤΟΝ ΟΠΟΙΟ ΕΧΕΤΕ ΟΔΗΓΗΣΕΙ ΜΙΑ ΟΛΟΚΛΗΡΗ ΠΟΛΗ.

Η ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΣΤΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ.

Ανώνυμος είπε...

mpiper fobame oti ektos ton allon prepei na eisai kai anikanos katalabew ti enoo. exeis tosa komplex mazemena osa den fantazese min xexnas to brady poy tha kimithis anikanos

Ανώνυμος είπε...

ΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩχ

Δεν πας να σε κοιτάξει κάποιος γιατρός?

Έχεις συμπτώματα που δυστυχώς φαίνεται ότι ταιριάζουν με αυτά της σχιζοφρένειας.

Αν νιώθεις κάτι δροσερό στο πρόσωπό σου μην μπερδεύεσαι... δεν βρέχει, φτυσιές είναι από τους συμπολίτες σου.

Γράψε έστω και μία πρόταση που να φαίνεται ότι έχεις τουλάχιστον τον απαιτούμενο σεβασμό προς τους επισκέπτες του βλογκ σου, απαντώντας τους, γράψε έστω και μια πρόταση που να περιέχει μια δόση ειλικρίνειας και μετά άρχισε τους χαρακτηρισμούς.

Μαυρομάτη,
α ρε μαυρομάτη....

παλαιοκώστας 13

ΥΓ1 Εγώ πάντως σας το είπα ότι δεν μας έβλεπα καλά.
ΥΓ2 Κωλόγαυρε ΒΠ

ΕΛΕΝΑ είπε...

Θλιβερόν!
Η αλητεία και η βωμολοχία να υπερασπίζεται τον κ.κ.Αμβρόσιον!
Σημείον των καιρών;