3.3.10

Θα καθαιρέσει ο δεσπότης NASAς τον παιδεραστή παπά; [2]

Κύριε Ροΐδη,

Συνεχίζω το συλλογισμό μου: μήπως ο δεσπότης Σπάτων ντράπηκε για το χάλι των πιστών του και των ιερέων του, που σπεύσανε με τον πιο πρόστυχο τρόπο να συμπαρασταθούν στον ρασοφόρο βασανιστή του μικρού κοριτσιού: «Δεόμεθα θεία φύλαξη υπέρ του πατέρα Σωτήριου»… Υψώνοντας το ιερό δισκοπότηρο ο συνεφημέριος του ιερέα προσευχήθηκε και κάλεσε το ποίμνιο να του συμπαρασταθεί. Κληρικοί και ενορίτες του ιερού ναού της Παναγίας Παλατιανής δίνουν το δικό τους αγώνα υπέρ του Σωτήριου. … τελέστηκε αγρυπνία γι’ αυτόν, έχουν ναυλώσει πούλμαν που θα τους μεταφέρουν στο δικαστήριο.. Ο Θεός θα δείξει την αλήθεια …είπε ο ιερέας και συμβούλεψε τους πιστούς να κλείνουν τα αφτιά στις φήμες που αιωρούνται εις βάρος του ιερέα. Ολοι πίνουν νερό στο όνομά του. Κανείς δεν έχει να πει κακιά κουβέντα για τον παπα-Σωτήρη. ‘Είναι από τους καλύτερους ιερείς που υπάρχουν’». Φαντάσου τότε, τι θα είναι οι υπόλοιποι ιερείς της επικράτειας του πανιερότατου δεσπότη της NASA και αδρανή προϊστάμενου του πανοσιολογιότατου Γιοσάκη, ο οποίος ακούει απαθής αυτά τα αίσχη.
Απαθής τα ακούει και ο διώκτης των ομοφυλόφιλων και συνήγορος του Αττικής Παντελεήμονα, διάσημος τηλε-ηθικολόγος παπα-Τσάκαλος (παρ’ολίγον υποψήφιος του «Λάος»), λαλίστατος συνδικαλιστής παπάς, που υπηρετεί στην ίδια μητρόπολη.
Κανείς παπάς όμως, ούτε ο δεσπότης δεν ακούστηκε να επισκέφθηκε το θύμα ή έστω να ενδιαφέρθηκε. Κάτι σάπιο υπάρχει στο βασίλειο της Δανιμαρκίας.
Ούτε ο αιδεσιμότατος πολύτεκνος μαστροπός πατήρ Κωνσταντίνος Πνακάς της μητροπόλεως Μυθήμνης, ούτε ο πατριαρχικός αρχιμανδρίτης όσιος Μιχαήλ Σαφάς (17 χρόνια στην ψειρού) της Δωδεκανήσου καθαιρέθηκαν πριν να καταδικαστούν από τη Θέμιδα. Για τον πρώτο: «…ο Μητροπολίτης Μηθύμνης Χρυσόστομος δήλωνε άγνοια. ‘Επί προφορικών καταγγελιών που όντως υπήρχαν είπε δεν μπορούσα να κάνω τίποτα’. Τίποτα όμως ο Μητροπολίτης Μηθύμνης, δεν έπραξε και επί γραπτών καταγγελιών όπως αυτές που και πάλι ο δήμαρχος Πέτρας και πρόεδρος της ΤΕΔΚ Λέσβου έκανε πριν λίγο καιρό και αφορούσαν την εξαφάνιση εικόνων από το ναό -διατηρητέο βυζαντινό μνημείο της Πέτρας- του Αγίου Νικολάου». Για τον δεύτερο αγνοώ αν έχει καθαιρεθεί ακόμη και τώρα αφού τίποτα σχετικό δεν γράφτηκε στον Τύπο.
Κι όμως όπως σημείωνε το 2002 και η «Καθημερινή» (Γ.Καλοκαιρινός), η Εκκλησία κρύβεται πίσω από το δάχτυλό της και αποφεύγει να δικάσει τους πορνοκληρικούς: «….Περιφερειακά, καταγγελίες από τηλεοπτικούς σταθμούς για κληρικούς που ‘κάνουν πιάτσες’ και ‘καμακώνουν’ νταλικιέρηδες, ή από τέως… κληρικούς, που αποσχηματίζονται οικειοθελώς και με τη σειρά τους αποκαλύπτουν σημεία και τέρατα. H Διαρκής Iερά Σύνοδος, απλώς τα παρακολουθεί, τα καταγγέλλει, αλλά και ζητεί ‘ντοκουμέντα’. Συστήνει και Eιδική Eπιτροπή –ένα Tμήμα Hθών θα μπορούσε να χαρακτηριστεί– που δεν θα επεμβαίνει όμως ‘αυτεπάγγελτα’, αλλά θα περιμένει τους καταγγέλλοντες στα γραφεία του. Mε άλλα λόγια, όπως είπε στην ‘K’ με πολύ θλίψη –αισθανόμενος και αυτός συνένοχος για τη σιωπή του– γηραιός Mητροπολίτης υψηλού ήθους ‘ούτε τα σκόρπια θέματα που αφορούν τους απλούς παπάδες δεν τολμά να αγγίξει κανείς. Φανταστείτε τα σοβαρά…’ …. Kαι στις δύο περιπτώσεις ακολουθήθηκε η ίδια ‘φιλοσοφία’. ΄Nα περιμένουμε τα κοσμικά δικαστήρια και βάσει των αποφάσεών τους, να αποφασίσουμε κι εμείς στη συνέχεια». Δηλαδή, ‘κατάργηση πλήρης των Iερών Kανόνων και εκκοσμίκευση’. Γιατί, όπως ανέλυσε το θέμα στην ‘K’ καθηγητής του Kανονικού Δικαίου, ‘με άλλα κριτήρια κρίνει το κοσμικό δικαστήριο και με τελείως διαφορετικά η εκκλησιαστική δικαιοσύνη….’….».
Ψάχνω να βρω γιατί η αδικία, γιατί κατ’εξαίρεσιν ο πατήρ Παπαϊωάννου καθαιρέθηκε από την Εκκλησία. πριν να καταδικαστεί από την αλάθητη Δικαιοσύνη του Καίσαρα. Μήπως έπαιξε, εκτός από τη δημοσιότητα, επιπλέον ρόλο και το ότι τα αγοράκια που κακοποιήθηκαν από τον συγκεκριμένο ιερέα είχαν γονείς που ενδιαφέρονταν για αυτά ενώ τα θύματα άλλων ιερωμένων δεν είχαν κάποιον να τα προστατεύσει και να κυνηγήσει την Εκκλησία;
Υπάρχουν και άλλα ερωτήματα:

1. Γιατί η Εκκλησία δεν κάνει τίποτα για να βοηθήσει τα ηθικά δολοφονημένα ορφανά των ιερωμένων της;

2. Γιατί η Πολιτεία δεν θεσπίζει χρηματικές αποζημιώσεις των ανήλικων θυμάτων της ζάπλουτης φοροδιαφεύγουσας Εκκλησίας;

3. Γιατί ο Τρισμάκαρ Χριστόδουλος δεν απάντησε ποτέ στις καταγγελίες της «Αυγής» για φερόμενες ως ασελγείς πράξεις του σε νεαρούς τροφίμους εκκλησιαστικού ιδρύματος; – http://roides.wordpress.com/2007/06/05/augh1970/ – < Γιατί άφησε αναπάντητες τόσο φοβερές κατηγορίες;
Χάθηκε μια αυστηρή διάψευση;
4. Θα θέσει επιτέλους κάποιος βουλευτής το ζήτημα της αποζημίωσης από την Εκκλησία των ανήλικων θυμάτων ιερέων της-όπως γίνεται στις ΗΠΑ- και του ελέγχου της νομιμότητας της παρουσίας και του τρόπου ζωής των ανηλίκων σε μονές, αδελφότητες, ορφανοτροφεία, άσυλα, κλπ Θα ΑΠΑΙΤΗΣΕΙ κάποιος από την Εκκλησία των Εφραίμ-Βαρθολομαίου-Γιοσάκη ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΗ για το τυραννισμένο, ψυχικά δολοφονημένο και σωματικά κατακρεουργημένο κοριτσάκι των Λιοσίων που προδομένο από τη μητέρα του οδηγείτο ως σφάγιο στο θυσιαστήριο του ναού και που το μέλλον του διαγράφεται ζοφερό, ή αυτά γίνονται μόνο στις καπιταλιστικές ΗΠΑ; Γιατί το σπαθί των Τσίπρα –Αλαβάνου-Παπαδημούλη στομώνει αντίστοιχα από τις ακροάσεις (Θεόδωρος Αλεξάνδρειας), τις κολακείες (Βαρθολομαίος) και τα δείπνα (Χριστόδουλος) Αρχιερέων; Ο ευαίσθητος για τα ανθρώπινα δικαιώματα ΣΥΝ, γιατί δεν ευαισθητοποιείται για τα ανήλικα θύματα της Εκκλησίας; Πρέπει ο αριθμός των καταγγελιών να ξεπεράσει τις 100, όπως έγινε τώρα στην Γερμανία με τους μαθητές θύματα καθολικών ιερέων, για να βάλει τις φωνές; Είναι θέμα αριθμού των δημοσιοποιημένων περιστατικών; Άλλωστε, διαβεβαιώνει κανείς, γνωστών όντων των συνθηκών στα εκκλησιαστικά ιδρύματα, πως και στην Ελλάδα τα περιστατικά που δεν βλέπουν το φως της δημοσιότητας δεν είναι πολυάριθμα; Διερεύνησε κανείς τη δράση του ιερέα των Λιοσίων στο ορφανοτροφείο της Φιλοθέης, το οποίο όπως αποκαλύφθηκε από μάρτυρα υπεράσπισης στο δικαστήριο επισκεπτόταν από παλιά χωρίς να έχει καταγγελθεί για κάποιο παράπτωμα;
Είναι εύκολο στα ορφανά να καταγγείλουν; Η πολιτεία δεν χρωστά να ερευνήσει; – http://www.nytimes.com/2010/02/10/world/europe/10germany.htmlhttp://www.euronews.net/2010/02/23/german-archbishop-apologises-for-child-abuse/
……
Y.Γ.
Ο Γέρων Ιωσήφ Βατοπεδινός (φωτ.-πνευματικός πατέρας του γαιοκτήμονα Εφραίμ), στα νιάτα του ανθυπομειδιών. Το χαμόγελο επανεμφανίσθη προσφάτως μετά το πρώτο μεταθανάτιο σοκ, οπότε το πρόσωπό του φούσκωσε και χαμογέλασε. Ο ορθόδοξος θεός θέλησε με τον πρωτότυπο αυτό τρόπο που εφαρμόστηκε για πρώτη φορά, να υπογραμμίσει την εξαίρετη Αγιότητά του Πρωτέως της Βιστωνίδος. Θεωρείται ως η Τζοκόντα της Ορθοδοξίας, ένα θαύμα της αισθητικής των πτωμάτων των επιστημονικών εργαστηρίων της $Βατοπέδιον κτηματομεσιτικής ΑΕ$. Όπως αποκάλυψε ο κ.Βαξεβάνης στα «Επίκαιρα», κατηγορήθηκε για παιδεραστία από την Ι. Σύνοδο της Κύπρου η οποία ποτέ της δεν ανακάλεσε. Απαλλάχτηκε από τον «οικολόγο» πατριάρχη Βαρθολομαίο (τον ίδιο που καμώνεται πως δεν ξέρει πως ο όσιος Εφραίμ έχει φάει πρωτόδικα 15 μήνες φυλακή) με άγνωστη διαδικασία. Είναι γνωστή η αυστηρότης του πατριάρχου κατά όσων κληρικών κατηγορήθηκαν ή καταδικάστηκαν για παιδεραστία, όπως των ορθόδοξων κληρικών των ΗΠΑ και των Ιεραποστόλων μητροπολιτών Τραχείας Παύλου και Καλύμνου Νεκταρίου. Η ΟΟΔΕ που μετέδωσε την είδηση της αθώωσης, του Τρισμάκαρος Ιωσήφ, αρνείται πεισματικά να αναφέρει ποιοι ήταν οι δικαστές, οι μάρτυρες η διαδικασία και το σκεπτικό της, παρ’όλο που αφιερώνει δυο σεντόνια σοφισμάτων. Αρνείται να μας πει αν έγινε (και τι διέγνωσε) γραφολογική πραγματογνωμοσύνη στην παιδεραστική επιστολή που αποδόθηκε από την κυπριακή Σύνοδο στον Γέροντα. Δεν μας εξηγεί γιατί ο Γέρων δεν στράφηκε δικαστικά κατά των συκοφαντών του, μάλιστα και πλαστογράφων, όπως θα έκανε στη θέση του και ο τελευταίος πολίτης της Κύπρου. Όχι για να τους εκδικηθεί (ξέρουμε τα χριστιανικά του αισθήματα), αλλά για να σταματήσει τον σκανδαλισμό των πιστών. Δεν δίνει η ΟΟΔΕ παραπομπή σε δικό μας δημοσίευμα, αποφεύγει να πει ακόμη και σε ποιους απαντά όταν μας βρίζει, μην τυχόν και μας επισκεφθεί έστω και ένας περίεργος πιστός της και ακούσει την διαφορετική άποψη. Οι αναγνώστες της δεν πρέπει να πληροφορηθούν τι ακριβώς είπαμε, βρίζει δε ακόμη και τους αναγνώστες μας οι οποίοι και αυτοί δεν έχουν το δικαίωμα της απάντησης όπως άλλωστε και κανένας αναγνώστης της ΟΟΔΕ. Λέει: «Δεν θα μπορούσαμε κατά συνέπεια να παραπέμψουμε σε ένα blog με περιεχόμενο τουλάχιστον τραγικό, ούτε ακόμη περισσότερο να παραπέμψουμε σε ένα blog που απευθύνεται σε μη σκεπτόμενους ανθρώπους». «Αποκαλύπτει» η ΟΟΔΕ, πως θέλουμε να δικάσουμε εμείς τον μακαρίτη (!!!) και προφητεύει πως προτιθέμεθα να ζητήσουμε ηχητικά δοκουμένδα της μυστικής δίκης. «Ξαφνικά όμως δεν θέλουν μόνο το απόσπασμα των πρακτικών που δηλώνει την ουσία της αθώωσης, αλλά θέλουν να κάνουν μόνοι τους τη …δίκη, και έτσι ζητάνε όλα τα πρακτικά της συνεδρίασης! Σε λίγο θα ζητήσουν και ηχητικό ντοκουμέντο από την Σύνοδο. Μα πόσο τελικά είναι αυτό ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ ΤΗΣ ΥΠΟΚΡΙΣΙΑΣ, και τώρα που ήρθε η ώρα της άτακτης υποχώρησης δεν κρατούν ούτε ένα φυλλαράκι συκής;». Πρακτικά δεν ζητήσαμε όμως, ζητήσαμε τα πολύ συγκεκριμένα και λογικά που εκθέσαμε. Αποφεύγει να εξηγήσει γιατί για τον αγιορείτη Βατοπεδινό Ιωσήφ φυσικός δικαστής είναι ο πατριάρχης και όχι η κυπριακή Σύνοδος στο έδαφος της οποίας φέρεται πως έδρασε ο Γέρων, την ίδια στιγμή που ο Άνθιμος Θεσσαλονίκης για να αποφύγει να δικάσει τον αγιορείτη ιερέα του που φέρεται πως έδρασε ανάλογα πρόσφατα στη Στυλίδα, δηλώνει πως αρμόδιος είναι ο δεσπότης Φθιώτιδος στο έδαφος του οποίου φέρεται πως συνετελέσθη η πράξη και όχι ο ίδιος, ούτε ο πατριάρχης, που δεν δίκασε αυτόν τον αγιορείτη του. Πόσα μέτρα και πόσα σταθμά διαθέτει το πατριαρχείο;
Mας περιλούζει η ΟΟΔΕ χριστιανικότατα με ελληνορθόδοξο υβρεολόγιο: «…η κατάντια … ο κάθε άνθρωπος με εμφανές πρόβλημα, αντί να αναζητά την βοήθεια κάποιου ειδικού, ξεσπά την προβληματική του προσωπικότητα στο διαδίκτυο….. … εύχονται να είχαν χειριστεί καλύτερα την όλη απάτη τους…. μετά την γελοιοποίηση που υπέστησαν, …να βάλουν έναν πάτο αξιοπρέπειας στο πηγάδι της απαξίωσης στο οποίο έχουν πέσει…. Για τους απατεώνες και τους χειροκροτητές τους…». Περιέργως δεν απευθύνει αυτές τις κατηγορίες στην Ι. Σύνοδο της Κύπρου, η οποία δεν έχει ζητήσει συγνώμη από τον Ιερό Γέροντα. Το ίδιο περίεργα και ο πατριάρχης αποφεύγει να εγκαλέσει την αμετανόητη Σύνοδο για μια «άδικη» απόφαση που άνοιξε τον ασκό του Αιόλου.
Δείτε όμως λεπτομερέστερα την υπόθεση στο ιστολόγιό μας.

Δεν υπάρχουν σχόλια: